Svinks Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Citroen LN da? (Jepp, gjorde et wikipedia-søk). Stemmer! Da LN ble lansert i Norge var slagordet "Liten og Nøysom". Med 2CV-motor og litt glattere linjer gikk den nok på under halvliteren på mila, og den var så liten at man kunne sitte i førersetet og tørke dugg av bakruta, men den solgte dårlig, og ble populært kalt "lite nyttig". Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hehe. Ja, husker faktisk reklamene med dette (tror jeg gjør det i hvert fall), men jeg tror jeg aldri noensinne har sett en kjøre rundt. Til gjengjeld har jeg sett min andel av Citroen Visa gjennom tidene, og denne bilen deler i hvert fall alt av platform og sliktt med Peugeot 104, så jeg regner med at også LN har en familieforbindelse med Visa og (hvordan skulle den unngå det?). Det er fortsatt fritt frem for alle å legge ut ny. Endret 20. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sånn helt apropos... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror nok vi snakker om bilhistoriens dårligst integrerte grill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Tror nok vi snakker om bilhistoriens dårligst integrerte grill. Jepp, mye spesiellt fra den kanten av verden.. Bl.a. denne visaen som er en 81 eller nyere. Edit: etter litt googling finner jeg ut at disse må være mellom 81 og 83.. Endret 20. februar 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Den skal jeg klare! Skal prøve i alle fall... Endret 20. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ehm, Carman: Det er fritt frem for hvem som helst å legge ut ny oppgave. Det eneste som er å klare nå er å faktisk legge ut en hvis man ønsker det, det er ingen oppgave som gjleder for øyeblikket. Hvis du vil så lag deg en oppgave, hvis ikke er det ikke annet å klare. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kan jeg bare legge ut? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er det alt bunner ut i, så ja. Jeg som svarte riktig på forrige oppgave, men med all den hjelpen jeg mottok synes jeg det var greiere å la alle få muligheten til å legge ut en oppgave. Så med mindre du ikke er en del av "alle", så kan du nok legge ut en oppgave. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Monteverdi Hai 450SS skulle vel stemme greit? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 -.-" ja... mr.festbrems! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 -.-" ja... mr.festbrems! Hehe, men jeg tror nok mange var klare over hvilken bil dette var. Bilen blir jo tross alt regnet som tidenes første supersportsbil etter hva jeg har hørt. Mercedes 300sl blir på sin side regnet som tidenes første superbil, og slik går man seg vill i definisjons-jungelen. Har du lyst, har du lov har med tiden blitt et etablert utrykk. Ergo kan du ta neste oppgave også om du ønsker dette. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nå måtte jeg finne en helt ny bil -.-" Jeg holder meg til røde biler.. som peker mot venstre... Endret 20. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tenker Bristol (så brister jeg i gråt, men det er annen sak), men så vidt jeg har ikke Bristol laget en eksakt lik bil. Det jeg derfor vil vite er om det er mulig å få vite kreasjonens fødested? De britiske øyer? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) I need to call F.B.I first... Endret 20. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) er det en eller annen versjon av Aston Martin DBS ? EDIT: nei , den ser litt for spinkel ut til å være aston Endret 20. februar 2008 av eirikand Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 er det en eller annen versjon av Aston Martin DBS ? EDIT: nei , den ser litt for spinkel ut til å være aston Jepp, dessuten har Aston Martin kun produsert to firedørs biler (foruten konseptbiler og prototyper), henholdsvis Aston Martin Lagonda Rapide og forskjellige varianter av Aston Martin Lagonda (en facliftet versjon, en vanlig sedan og en shooting brake - selv om den sistnevnte ble laget av en ekstern fabrikant oppå ferdigproduserte biler etter hva jeg vet). Kom man frem til et land bilen kunne stamme fra? Linjeføringen minner meg om en simplere form for Monteverdi sitt design, derav også mine tanker til Bristol. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tror det er britisk, men det skulle ikke forundre meg om det er en fransk kopi av noe slag Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 ...for ikke å si Italiensk fra Modena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå