Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 det er ikke det... ifølge siden jeg fant den på... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Japansk er riktig... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor legger du ut ny? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ehm. Det ser ikke ut til at carmans gåte er løst enda, så vi må nok vente med bilen din spøkelse. Jeg føler meg imidlertid rimelig trygg på at det er en Honda vi snakker om, hva carmans bilde angår. Honda Integra, kanskje? Eller hadde/har Civic et annet navn i Statene? Honda City, kanskje. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 ikke honda... Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor legger du ut ny? Fordi jeg lurer på hva slags bil det er. Jeg kunne opprettet en ny tråd med emne "Hva slags bil er dette?", men det er unødvendig når vi allerede har denne tråden. Bare fortell meg hva slags bil den røde som ligger opp-ned er, så kan dere fortsette med Honda Civic-oppgaven innimellom. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Glem det.. da har du missforstått pointet med denne tråden! LAG NY! det er ingen honda sivik... for at du skal kunne legge ut ny, må du klare den eksisterende bilen... og for å legge ut ny, må du vite hvilken bil det er! eller så er det ingen som får riktig, og da stopper tråden... Så lag ny... Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Javel sjef... Den røde lignet på en rav4 da jeg kjørte forbi ulykkesstedet. Og siden det ikke er en civic, men forskjermen, forhjulet, støtfangeren, døra og speilet skriker civic så får du nesten komme med noen hint "sjef" Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ikke Honda? Nå lurer jeg virkelig. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg ville også ha gjettet honda, men tydeligvis ikke det. Kan det være noe i nærheten av sunny? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Dersom dere er sikre på at det er en Honda Civic men det allikevel ikke er det, kan det være badget som noe annet? En Rover i 200-serien, eller en Acura? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Glem det.. da har du missforstått pointet med denne tråden! LAG NY! det er ingen honda sivik... for at du skal kunne legge ut ny, må du klare den eksisterende bilen... og for å legge ut ny, må du vite hvilken bil det er! eller så er det ingen som får riktig, og da stopper tråden... Så lag ny... Honda SIVIK er det ihvertfall ikke, med mindre Honda har lansert no nytt.... kom med hint da, kongen av tråden Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Japansk ikke honda... vanlig merke... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Japansk ikke honda... vanlig merke... Det er ikke lett å se av den skrothaugen, men det kan være en Nissan fra den tida alle japanske biler så dønn like ut. Nissan Sunny, kanskje. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 ikke nissan heller.... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Suzuki Swift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå