Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tanken min, med å legge ut bildet av den gusjegrønne saken med stygge baklys, var at du skulle gjette hvilken bil det er (var), Carman. Beklager at jeg ikke skrev det i klartekst..Jeg er enig i at de du la ut også er stygge (hvis det er det du mener).

egentlig ikke eller på en måte... de er gansker originale og enkle.. men har sett mye finer... Jeg syntes det er de mest originale lyktene som er...

Lenke til kommentar
Tanken min, med å legge ut bildet av den gusjegrønne saken med stygge baklys, var at du skulle gjette hvilken bil det er (var), Carman. Beklager at jeg ikke skrev det i klartekst..Jeg er enig i at de du la ut også er stygge (hvis det er det du mener).

egentlig ikke eller på en måte... de er gansker originale og enkle.. men har sett mye finer... Jeg syntes det er de mest originale lyktene som er...

Ja, runde baklykter er jo originalt i dag. Men hva tror du om det bildet jeg la ut?

Lenke til kommentar

Du har rett: Saab 95 (95-varianten fra 70-tallet) stasjonsvogn. Ellers har jeg registrert at det har dukket opp en hel rekke beslektede tråder i det siste. Men jeg oppfatter det ikke som om denne kun er for "hele" biler. Det var i hvert fall ikke noe krav før. Jeg er ingen daglig bruker, toucher kun innom nå og da, og svarer når jeg ser noe jeg vet uten å måtte google så veldig mye - jeg bruker ikke ordbok i kryssord heller. Da holder det med en tråd for meg.

Lenke til kommentar
Du har rett: Saab 95 (95-varianten fra 70-tallet) stasjonsvogn. Ellers har jeg registrert at det har dukket opp en hel rekke beslektede tråder i det siste. Men jeg oppfatter det ikke som om denne kun er for "hele" biler. Det var i hvert fall ikke noe krav før. Jeg er ingen daglig bruker, toucher kun innom nå og da, og svarer når jeg ser noe jeg vet uten å måtte google så veldig mye - jeg bruker ikke ordbok i kryssord heller. Da holder det med en tråd for meg.

 

Vil absolutt påstå at det ikke er noe krav om kun hele biler på bildene, det er jo litt av gamet å kunne kjenne igjen en bil med begrenset informasjon, alle biler trenger ikke å være supersjeldne biler fra India på 70-tallet.

Lenke til kommentar

Den nye Skoda Superb er selvfølgelig rett. Tronni visste det sikkert, men RS125 kom med rett svar... en av dere får komme med ny bil.

 

Angående min kommentar om bildet med kun lykter var det ikke ment som noen kritikk, men bare at jeg et øyeblikk trodde jeg var i feil tråd.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...