Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Om det er en IS200, IS220d eller IS300 er vel revnende likegyldig, vel?

 

Det blir derfor det da!

 

Hvis jeg kaller det en IS 250, må dere klare å gjette IS 250! hvorofr? fordi den ser slik ut! uansett hvor mange andre som ser like ut! DET ER DEN JEG SKAL HA TAK I!

 

Så egentlig er det Erik B. som skal legge ut ny! de to kan bli enige seg imellom!

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det er en IS200, IS220d eller IS300 er vel revnende likegyldig, vel?

 

Det blir derfor det da!

 

Hvis jeg kaller det en IS 250, må dere klare å gjette IS 250! hvorofr? fordi den ser slik ut! uansett hvor mange andre som ser like ut! DET ER DEN JEG SKAL HA TAK I!

 

Så egentlig er det Erik B. som skal legge ut ny! de to kan bli enige seg imellom!

 

HÆÆ?!

 

Du kan jo ikke kalle en bil hva du vil så blir det slik, det er en IS, men ikke spesifisert hvilken, og derfor mener jeg frendeles at blablablabla har rett, som gjettet Lexus IS, du vet jo ikke selv om det er en 350, 250 eller 220d, og ikke er det mulig å se ut fra bildet.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar

Detta må da være en Citroen Dyane? Jeg har hatt 2CV, og den er langt mindre eksklusiv enn gliset på bildet...

 

Edit:

Hvis det er riktig (tror det er), og dere ikke har lyst til å vente til lørdag kveld med ny oppgave er det fritt fram for førstemann å legge ut ny oppgave.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Her var det gode svar:

 

Ja, det er en Citroën Dyane, en modernisert 2CV, Citroëns svar på Renault 4. Etter at Renault 4 kom lagde Citroën en bil med teknikken fra 2CV men med stor bakluke og litt mer moderne linjer og litt bedre aerodynamikk.

 

Jeg har også hatt 2CV, og tok dette bildet ved Prestholseter på et 2CV-treff på Geilo. Eieren av Dyanen var formann i 2CV-klubben, og moren hans hadde en gang i tida en Fiat 600, mener jeg å huske. Sånn helt apropos forrige oppgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...