Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg gir rett og slett opp. Mine gratulasjoner til deg Campus. Så mange tips og så mange bilder uten å komme frem til bilen. Litt av et funn! God natt folkens! Takker, men jeg ville ikke visst om den selv om jeg ikke hadde lest om den i et gammelt bilblad ( tror det var Automobil ) Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her er ett bilde av logoen til produsenten, litt rart valg av dyr på den ettersom det faktisk er en rask bil. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Poenget mitt var at du ikke trenger 3 poster på rad der det såtr "Nei". Du kan quote flere innlegg i samma posten og dermed avkrefte det. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ble stille her så jeg legger ut en ny. Var vel min tur. (Bildet du postet er vedlagt) før jeg legger meg og glemmer det: du godkjente denne som Aston Martin Lagonda Chevelle! Er ikke dette en Lagonda Vignale 1996 modell? Greit nok at de eies av samme selskap men det er jo strengt tatt ikke bare en Aston Martin Lagonda?! Menmen.. Syntes det var ett greit svar. Du får se info HER. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Her er et bilde av 40 av disse bilene tatt i forbindelse med markeringen av at det var 40 år siden produksjonen begynte. Ganske imponerende, med tanke på at det bare ble produsert ca 100 biler. Endret 18. april 2005 av Campus Lenke til kommentar
Campus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Her er en mørkegrønn variant. Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror vi trenger et bedre hint enn bilder. Har lenge har lyst til å si at det er en British Leyland, men er nok så sikker på at det ikke er det Lenke til kommentar
Campus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror vi trenger et bedre hint enn bilder. Har lenge har lyst til å si at det er en British Leyland, men er nok så sikker på at det ikke er det Det er ikke noen British Leyland. Prototypen ble laget i 1960, med karosseri i stål, men produksjonsbilene hadde glassfiberkarosseri, i likhet med bilen de hentet motoren fra. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Denne produsenten lagde bare denne ene modellen ( selv om den ble solgt under to forskjellige modellnavn ), så det er vanlig å omtale bilen med produsentnavnet. Noen ytelsesdata: 300bhp, 0-60mph 6 sekunder, toppfart over 140mph. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Takk! Ser at det må være riktig, og siden campus ikke lar høre fra seg poster jeg en ny. Denne er forhåpentlig ikke så vansklig som den forrige : Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Enig i at bilen likner litt på en Mach1, men det er ikke det. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 DeLorean kanskje (?) Nei, er ikke det. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har sett denne før. Italiensk mener jeg. Maserati ? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Syns den ligner på Lamborhini Miura. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Gordon Keeble GT Det stemmer, jeg håper folk ikke synes jeg var for sær i valg av bil. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Stemmer at den er italiensk, men det er ikke en Lamborghini Miura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå