Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom det bare er en R og bindestrek for mye, altså en Ascari KZ1, synes jeg Rublings har løst oppgaven.

 

(Ascari? Aldri hørt om. Så lærte jeg noe nytt i dag også.) :)

 

Ascari er et forholdsvis nytt "superbil" merke. Den siste bilen de har laget er ascari A10, som er en av de raskeste superbilene som du kan kjøre på veien idag (da mener jeg svinger også, ikke bare rett frem).

Endret av drz
Lenke til kommentar
Dersom det bare er en R og bindestrek for mye, altså en Ascari KZ1, synes jeg Rublings har løst oppgaven.

 

(Ascari? Aldri hørt om. Så lærte jeg noe nytt i dag også.) :)

 

Ascari er et forholdsvis nytt "superbil" merke. Den siste bilen de har laget er ascari A10, som er en av de raskeste superbilene som du kan kjøre på veien idag (da mener jeg svinger også, ikke bare rett frem).

Til info er det vel en Ascari A10 som har rekorden på banen til Top Gear med the Stig...

Lenke til kommentar
Dersom det bare er en R og bindestrek for mye, altså en Ascari KZ1, synes jeg Rublings har løst oppgaven.

 

(Ascari? Aldri hørt om. Så lærte jeg noe nytt i dag også.) :)

 

Ascari er et forholdsvis nytt "superbil" merke. Den siste bilen de har laget er ascari A10, som er en av de raskeste superbilene som du kan kjøre på veien idag (da mener jeg svinger også, ikke bare rett frem).

Til info er det vel en Ascari A10 som har rekorden på banen til Top Gear med the Stig...

Jupp :) Den slo alt som top gear har testet. Men TG har enda ikke fått testet bugatti veyron på banen sin. Bugatti er småredd at den ikke vil være raskest og derfor dårlig reklame. Kjipe folk :(

Lenke til kommentar

Jeg synes registreringsnummeret ser fransk ut. Ikke helt umulig at det er en ca. 1930 Berliet, men jeg har ikke funnet den noe bile av noen som har både den grillen og støtfangeren.

 

Om det ikke er Berliet, men er en annen fransk, er det noen nedlagte bilmerker å velge i:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category%3ADe...urers_of_France

Merk at det er link videre til de neste 200 nederst på sida! :D

Lenke til kommentar

hehe, ingen rett så langt, men kan gi noen fler hint.

 

Den ble også solgt under et annet modellnavn, men med det samme merket. Den hadde en 7.1 liters motor på 75hk, og ble produsert fra 1929 - 1933. Det var den første bilen dette merket laget som skulle konkurere i det høyeste nivået av luksus. Den skulle ta opp kampen med biler fra bl.a. Hispano-Suiza, Rolls-Royce, Daimler, Packard, og LaSalle.

Lenke til kommentar
Det var den første bilen dette merket laget som skulle konkurere i det høyeste nivået av luksus. Den skulle ta opp kampen med biler fra bl.a. Hispano-Suiza, Rolls-Royce, Daimler, Packard, og LaSalle.

Og i stedet for å lage et eget merke ala Lexus, lagde Renault en modellrekke "de Grand Luxe Renaults". Dette er en Renault Reinastella. Eller Renault RM, for de som vil ha en kortere og mindre jålete betegnelse... Jepp, den var fransk. :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Reinastella

Lenke til kommentar

Er på siden av oppgavene, men jeg var en tur i Roma i helgen og så en liten skapning som jeg lurte på hva var

 

154386.jpeg

 

Bilen hadde Lamborghini merker både forann og bak, skinnseter og og dobbel eksos ;-) Regner med at det absolutt ikke var noe Lambo, men forsegjort var i alle fall stylingen :)

 

Noen som har en idè om hvordan bil det er?

Lenke til kommentar
Er på siden av oppgavene, men jeg var en tur i Roma i helgen og så en liten skapning som jeg lurte på hva var

 

154386.jpeg

 

Bilen hadde Lamborghini merker både forann og bak, skinnseter og og dobbel eksos ;-) Regner med at det absolutt ikke var noe Lambo, men forsegjort var i alle fall stylingen :)

 

Noen som har en idè om hvordan bil det er?

Kan det være en kraftig modifisert REVA? http://images.google.com/images?um=1&h...8k+etter+bilder

Lenke til kommentar
Bilen hadde Lamborghini merker både forann og bak, skinnseter og og dobbel eksos ;-) Regner med at det absolutt ikke var noe Lambo, men forsegjort var i alle fall stylingen :)?

Lamborghini lager ikke bare supersportsbiler, men også traktorer, så hvorfor ikke mopedbiler eller innkapslede elektriske rullestoler med litt kul design?

 

Jeg foreslår at denne er ny oppgave, så slipper jeg å legge ut en ny med det første.

Lenke til kommentar
Bilen hadde Lamborghini merker både forann og bak, skinnseter og og dobbel eksos ;-) Regner med at det absolutt ikke var noe Lambo, men forsegjort var i alle fall stylingen :)?

Lamborghini lager ikke bare supersportsbiler, men også traktorer, så hvorfor ikke mopedbiler eller innkapslede elektriske rullestoler med litt kul design?

 

Jeg foreslår at denne er ny oppgave, så slipper jeg å legge ut en ny med det første.

Vel, ser ikke slik ut her http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini#Models og her http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Tractors ..

Lenke til kommentar
Bilen hadde Lamborghini merker både forann og bak, skinnseter og og dobbel eksos ;-) Regner med at det absolutt ikke var noe Lambo, men forsegjort var i alle fall stylingen :)?

Lamborghini lager ikke bare supersportsbiler, men også traktorer, så hvorfor ikke mopedbiler eller innkapslede elektriske rullestoler med litt kul design?

 

Jeg foreslår at denne er ny oppgave, så slipper jeg å legge ut en ny med det første.

 

Er forsåvidt enig med deg med tanke på at de har laget enkelte ikke typiske lamboer opp igjennom tidene, men har ikke klart å finne en lambo med lignende design noe sted.

 

Fant bilder av tilsvarende bil på Google da jeg søkte litt rundt før idag, men fant ingen hvor det var noe merke og modell.

 

Hvis dette er det nye oppgaven, så er det jo flott, større sjanse for at folk vil finne ut hva det kan være :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...