Billy Bob Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Lexus av noe slag? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Siden den har rattet på feil side gjetter jeg Toyota Altezza, som i praksis er en Lexus IS200 med litt annet motorutvalg. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Siden den har rattet på feil side gjetter jeg Toyota Altezza, som i praksis er en Lexus IS200 med litt annet motorutvalg. Toyota Altezza er riktig! Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) siden ingen har lagt ut noe nytt bilde enda, tar jeg legger å legger ut Endret 2. februar 2008 av eirikand Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Bilen utenfor tur er en Dodge Avenger. Sa venter vi på OML... edit: ...det ser ut som vi må vente lenge Endret 3. februar 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 legger ut en ny... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 nissan s-cargo Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 aldri sett den før, men ser ut som en nissan eller suzuki av noe slag. mulig en prototype fra tidlig 90-tall? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) nissan s-cargo Nissan S-Cargo stemmer. Morsomt navn, forresten - "escargot" er snegle på fransk. Og, det er en produksjonsmodell som har vært i salg i Japan, ifølge Wikipedia fra 1989 til 1992. Bilen har vært oppe her i tråden en gang eller to før, og det finnes også minst én slik bil i Norge. Endret 4. februar 2008 av spitz Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 nissan s-cargo Nissan S-Cargo stemmer. Morsomt navn, forresten - "escargot" er snegle på fransk. Og, det er en produksjonsmodell som har vært i salg i Japan, ifølge Wikipedia fra 1989 til 1992. Bilen har vært oppe her i tråden en gang eller to før, og det finnes også minst én slik bil i Norge. riktig, riktig Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 noen andre bla frem en bil... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Har lyst men lar vær... la ut det forrig... Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 legger ut en jeg Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Det er Audi R8 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Da blei det vist min tur ganske fort like vell da Endret 4. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) talbot? Ligner veldig på en på en Talbot Horizon, ja. Også solgt som Simca Horizon og Crysler Horizon. På det amerilkanske markedet het den (eller en bil som så lik ut bortsett fra bl.a. litt feitere støtfangere, men ikke hadde en eneste del som passet på de europeiske) under navnene Dodge Omni og Plymouth Horizon. Men denne ser europeisk, ja ser faktisk veldig Talbot ut, på lykter, grill, og plassering av modellskilt på høyre framkant av panseret. Endret 4. februar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 det stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå