Svinks Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 lololo Nå har denne ligget ute i to døgn, og ingen er i nærheten av å klare den - kan vi få se litt mer av bilen? Samt et svar på om den er Cadillac eller noe amerikansk eller ikke? Eller kanskje folk er lei av denne tråden, og vi bare skal la den få en pause. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Eller kanskje folk er lei av denne tråden, og vi bare skal la den få en pause. Hva? nei!! men du kan jo gjøre det! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 kan det være en Cadillac BTS? eller XLR Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Trodde jeg laget en regel om at hvis ingen greide en oppgave etter et døgn eller to, så kunne noen lage en ny. Vet ikke om det er stemning for noe slik? Kanskje bedre det enn å vente i en evighet på at oppgavelageren logger seg på igjen. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 da legger jeg ut en da... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Suzuki SJ413, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Tror det er en SJ 410 jeg da. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Og hvis det ikke er Suzuki SJ 410 eller 413, var den også kjent som Suzuki SJ-30 Suzuki Samurai Suzuki Sierra Suzuki Santana Suzuki Caribbean Holden Drover (Australia) Maruti Gypsy (India) Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 lololo Nå har denne ligget ute i to døgn, og ingen er i nærheten av å klare den - kan vi få se litt mer av bilen? Samt et svar på om den er Cadillac eller noe amerikansk eller ikke? Eller kanskje folk er lei av denne tråden, og vi bare skal la den få en pause. Det er ikke noen form for Amerikansk bil. Men et merke fra østen. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fant ut at bilen jeg la ut var en konseptbil, så tar heller denne: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke en Toyota LandCruiser i hvertfall Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fant ut at bilen jeg la ut var en konseptbil, så tar heller denne: Kan du være så snill å fortelle hvilken bil konseptbilen var, og gjerne vise eller linke til et sted man kan se hele bilen? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Toyota Highlander... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Toyota Highlander... Sikter du nå til den RCP la ut 17:48, eller din egen Zukihuki fra 08:15? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fant ut at bilen jeg la ut var en konseptbil, så tar heller denne: Kan du være så snill å fortelle hvilken bil konseptbilen var, og gjerne vise eller linke til et sted man kan se hele bilen? TATA elegante. KAn si så mye at vilen jeg nå har lagt ut er av samme merke Endret 1. februar 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Toyota Highlander... Sikter du nå til den RCP la ut 17:48, eller din egen Zukihuki fra 08:15? RCP... min var Suzuki SJ 413 JX Offroad 1984, 102000 km., kr. 9.000,- Jeg gjetter Toyota Highlander på RCP sin... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Ser du ikke at han sier at det er samma merke som han har lagt ut før ??? altså, det kan IKKE være en Toyota Highlander... det er en Tata Safari vil jeg tro... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Ser du ikke at han sier at det er samma merke som han har lagt ut før ??? altså, det kan IKKE være en Toyota Highlander... det er en Tata Safari vil jeg tro... Ja Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 En eller annen kan legge ut hvis de har lyst har du lyst har du lov... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Da legger jeg ut denne : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå