Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 tysk motor?? Engelsk bil med tysk motor? Det var vel ikke vanlig? Denne har det i hvertfall ikke. Lenke til kommentar
RS2quattro Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ett skudd i mørke natten volvo p 1800....? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 En eller annen Jensen? De brukte ihvertfall amerikanske motorer Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bristol av merke? Nei, men det er en liten produsent. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) ett skudd i mørke natten volvo p 1800....? Nei, Volvo p1800 er ikke engelsk, selv om de vel ble produsert der. Det er heller ikke en Mini Morris, Rolls Royce eller Ford... Endret 17. april 2005 av Campus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 1. På tide med noen gode hint..? 2. På tide med ny bil..? 3. Du trenger ikke bruke en egen post på å si «Nei.» dersom det er feil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Lagonda Rapide? PS: syntes hintene dine er GODE. Informative men ikke avslørende! Endret 17. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 En eller annen Jensen? De brukte ihvertfall amerikanske motorer Det er ikke en Jensen. Amerikanske motorer var jo et populært valg på sekstitallet ( og deromkring ) hvis man skulle ha mange hestekrefter og ikke hadde råd til å utvikle egne motorer, som man gjerne ikke har hvis man er en liten og/eller nyoppstartet bilprodusent. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 1. På tide med noen gode hint..?2. På tide med ny bil..? 3. Du trenger ikke bruke en egen post på å si «Nei.» dersom det er feil. Er ikke hintene mine gode? Nå ble jeg djupt såra og vonbroten. Ny bil? Er det meningen at man skal kunne gjette alt på fem minutter? Hvis jeg ikke svarer, hvordan skal folk kunne vite om de har feil ( Jeg kunne jo ha sovnet på tastaturet ) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) bekrefte/avbekrefte Lagonda Rapide ?! Endret 17. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg liker hintene. Overtrøtt, legger meg sanrt men kliner til en siste gang : Humber av noe slag? Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Lagonda Rapide? PS: syntes hintene dine er GODE. Informative men ikke avslørende! Nei, Lagonda Rapide var vel en firedørers bil, og brukte vel egenproduserte moterer. Denne er dessuten produsert i nesten dobbelt så mange eksemplarer som Lagondaen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) wildshot: Allard av merke? EDIT: Allard Palm Beach ? MK1 versjonen kom ihvertfall med en Ford Consul eller Zephyr motor. MKII brukte Jaguar XK motor.. Endret 17. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg liker hintene. Overtrøtt, legger meg sanrt men kliner til en siste gang : Humber av noe slag? Nei, det er ikke en Humber. Her er et bilde av motorrommet på det ikke helt perfekte eksemplaret som de fleste bildene er av: Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 wildshot: Allard av merke? EDIT: Allard Palm Beach ? Nei, det er ikke en Allard. Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg så forslaget ditt: den eneste Allarden jeg kjente til var J2, og den ligner jo overhodet ikke. Men jeg søkte litt og fant andre og vesentlig større modeller. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg gir rett og slett opp. Mine gratulasjoner til deg Campus. Så mange tips og så mange bilder uten å komme frem til bilen. Litt av et funn! God natt folkens! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ble stille her så jeg legger ut en ny. Var vel min tur. (Bildet du postet er vedlagt) før jeg legger meg og glemmer det: du godkjente denne som Aston Martin Lagonda Chevelle! Er ikke dette en Lagonda Vignale 1996 modell? Greit nok at de eies av samme selskap men det er jo strengt tatt ikke bare en Aston Martin Lagonda?! Menmen.. Endret 17. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her kommer et interiørbilde, og en oppsummering av fakta: Engelsk bil fra sekstitallet, med motor fra USA, fra en liten produsent. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her er ett bilde av hekken: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå