Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke volvo XC100, XC90, XC70, XC60 eller XC50, flere er det ikke.. så det vil si at det ikke er en Volvo XC ett eller annet...

Edit: Denne Volvo V90`n ligner litt på en blanding av Volvo og Dodge Charger... Spessielt fasongen på lyktene...

6oy1b4o.jpg

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Drz lagde en litt vanskligere ved å klippe bor halvparten av bile... dette er jo bare min måte å gjøre de litt vanskliger på! jeg gjør de jo ikke umulige å gjette! jeg kan got bare klippe bort lyktene istede... men syntes det så kulere ut son... grunnen til at jeg gjør det, er fordi jeg liker å style biler på pc`n! jeg laget ikke den for å legge ut her, jeg laget den fordi jeg syntes det er gøy!

 

Her er noen jeg laget for leeeeenge siden...

81u1lkx.png

7ysbln4.png

 

Jeg la ut den *** som jeg har endret lit på, fordi det ikke skjedde noe her... Jeg endrer litt på bilene jeg legger ut... men det er fordi jeg ikke tar biler fra 1960-tallet og sont! jeg tar mer vanlige biler...

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Førstepost er redigert og manipulerte bilder tillates ikke med mindre det er sensurering av avslørende detaljer. (Se førstepost for nøyaktig forklaring.) Om det er flere som er enig med carman at dette er kjempekjekt, så får vi se litt på det. :)

 

Men for all del, kan vi ikke holde oss til en bil av gangen? Hvilken er det vi spekulerer på nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...