Svinks Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) En Volvo X-etellerannet som har fått manipulert inn en Dodge-grill? Hvis ja, blir det for teit. Da er bilen like ekte som Lynet McQueen. Endret 12. januar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det er ikke volvo XC100, XC90, XC70, XC60 eller XC50, flere er det ikke.. så det vil si at det ikke er en Volvo XC ett eller annet... Edit: Denne Volvo V90`n ligner litt på en blanding av Volvo og Dodge Charger... Spessielt fasongen på lyktene... Endret 12. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 hva med å forholde oss til ikkemanipulerte bilder? Nå tenker jeg ikke på fjerning av logo/skilt, men klipp og lim av ulike biler..? Nå sikter jeg mest til carman sine bilder... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg foretrekker også at vi gjetter på biler som ruller eller har rullet på veiene, framfor at vi skal gjette på hva som er manipulert, og hvordan, i bildene. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 tror vi har hatt denne diskusjonen før, kun biler i orginal inpakkning Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Pøh, den der var lett! Dodge Magnum? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 ikke fult så lett som du trodde Poor Leno! den var nok ikke riktig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Sier det samme som er sagt tidligere, hva er vitsen med manipulerte bilder? Hvis det er ønske om det, kan det sikkert lages en tråd hvor en kan svi av hele ettermiddagen på Paint for så å legge ut bildene. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Drz lagde en litt vanskligere ved å klippe bor halvparten av bile... dette er jo bare min måte å gjøre de litt vanskliger på! jeg gjør de jo ikke umulige å gjette! jeg kan got bare klippe bort lyktene istede... men syntes det så kulere ut son... grunnen til at jeg gjør det, er fordi jeg liker å style biler på pc`n! jeg laget ikke den for å legge ut her, jeg laget den fordi jeg syntes det er gøy! Her er noen jeg laget for leeeeenge siden... Jeg la ut den *** som jeg har endret lit på, fordi det ikke skjedde noe her... Jeg endrer litt på bilene jeg legger ut... men det er fordi jeg ikke tar biler fra 1960-tallet og sont! jeg tar mer vanlige biler... Endret 12. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 ikke fult så lett som du trodde Poor Leno! den var nok ikke riktig Bah! Veit jeg har sett bilen før. Har rimelig sikkert sett bildet før også...! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke noe personlig, men det der så ikke ut, kjøp photoshop og lær deg redigering, evt. last ned gratisprogrammet GIMP. Og biler fra 60-tallet var vanlige de også Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Det var de fælt da så mange som kom til denne tråden nå... det er jo 8 stk her nå Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Førstepost er redigert og manipulerte bilder tillates ikke med mindre det er sensurering av avslørende detaljer. (Se førstepost for nøyaktig forklaring.) Om det er flere som er enig med carman at dette er kjempekjekt, så får vi se litt på det. Men for all del, kan vi ikke holde oss til en bil av gangen? Hvilken er det vi spekulerer på nå? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Gretit det men tar ganske valige biler og endre litt... Edit: Det eneste jeg har gjort på bilen er å bytte lykter, endre noen småting på grillen (avslørende detaljer).. og lignende... Det er denne tror jeg: Endret 12. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Det var en Volvo XC100 ja..! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Får dette bildet av Volvo XC100, så vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hva mener du Billy Bob? Poor Leno, det er ingen XC100 Jeg skrev istad at det ikke var volvo... Er dette bedre da? Endret 12. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Hah, da har ikke Carman manipulert bildet selv engang da... Bilde han postet lenger oppe dukker opp i Google hvis du søker Volvo XC100. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 eeh..? Ikke bli kjepphøy nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå