Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Awtowelo? eller AWO.. eller Sowjetische AG Machinenbau Awtowelo.. noe i nærheten nå?

 

EDIT: kanskje EMW... Eisenacher Motoren Werke

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
DET ER JEG SOM SKAL LEGGE UT NY!!!

Hvorfor det? Jeg sa jo at det var en Triumph Herald over fire timer før du sa det, og jeg så på din link til Heralden i Finn som en bekreftelse på at jeg hadde rett. Ideelt sett burde jeg kanskje ventet på at Rublings som la den ut bekreftet det, men da hadde sikkert noen andre sneket i køen, og det hadde vært jeg som ble sur. ;)

Lenke til kommentar
Awtowelo? eller AWO.. eller Sowjetische AG Machinenbau Awtowelo.. noe i nærheten nå?

 

EDIT: kanskje EMW... Eisenacher Motoren Werke

Ingen av disse. Designen på registreringsskiltet antyder nasjonaliteten. Kanskje det at den er på vei opp på en bergingsbil også kan være et hint om hvilken gloriøs bilnasjon denne kommer fra. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
engelsk da , siden den er på vei opp på en tauebil .. engelske bile = bedritent ræl som aldri virker og/eller detter fra hverandre

 

Stemmer kanskje det ja, siden de fleste Nissan som selges i Europa er laget i England :tease:

Lenke til kommentar
Bristol 403

Ja, det stemmer. Nå er jeg spent på hva du legger ut. :)

 

Bristol lagde jagerfly eller noe sånn under krigen. Etter krigen måtte de ha noe annet å leve av, så da lagde de biler hvor de første modellene, 401, 402 og 403 var sterkt inspirert av førkrigs BMW. Fra og med 1953 med modell 404, kalt "businessman's express", lagde de mer selvstendige konstruksjoner og design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...