rublings Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Okei, stjeler denne jeg da Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Aner jeg en Peugeot? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut til å være en nær slektning av bilen Linda Eide kjørte sine sine triumfferder i på TV i programmet "Norsk attraksjon". Hun hadde riktignok cab, men jeg tipper Triumph Herald. Ikke aller første årgang, men siste halvdel av 60-tallet. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) :omg: Ja det er sant du stjal den! det er ikke mulig:O det var den jeg hadde tenk til å legge ut.. det er en Triumph Herald 1,2 Herald T personbil 1962, kr. 29000,- fra www.finn.no ( http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...5odbf8uhq628951 ) Det var akkuratt den jeg skulle legge ut... samme bilde til og med.. bare litt omgjort... Endret 8. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, da anser jeg den for å være løst selv om jeg trodde det var 66-modell. Og legger ut ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Den var ikke ulik en bmw 501/502. er det noe slektskap her? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke en Buick, men det er en slags slektskap med BMW. Det var ikke bare russerne som fikk med seg hjem tysk bil-kunnskap etter krigen. I dette tilfellet har de fått noen tegninger, noe motordeler, og en ingeniør/designer eller noe fra BMW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Awtowelo? eller AWO.. eller Sowjetische AG Machinenbau Awtowelo.. noe i nærheten nå? EDIT: kanskje EMW... Eisenacher Motoren Werke Endret 8. januar 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 DET ER JEG SOM SKAL LEGGE UT NY!!! legger ut en når jeg har spist... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 DET ER JEG SOM SKAL LEGGE UT NY!!! legger ut en når jeg har spist... spør du meg er det uten tvil Svinks tur Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 DET ER JEG SOM SKAL LEGGE UT NY!!! Hvorfor det? Jeg sa jo at det var en Triumph Herald over fire timer før du sa det, og jeg så på din link til Heralden i Finn som en bekreftelse på at jeg hadde rett. Ideelt sett burde jeg kanskje ventet på at Rublings som la den ut bekreftet det, men da hadde sikkert noen andre sneket i køen, og det hadde vært jeg som ble sur. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Awtowelo? eller AWO.. eller Sowjetische AG Machinenbau Awtowelo.. noe i nærheten nå? EDIT: kanskje EMW... Eisenacher Motoren Werke Ingen av disse. Designen på registreringsskiltet antyder nasjonaliteten. Kanskje det at den er på vei opp på en bergingsbil også kan være et hint om hvilken gloriøs bilnasjon denne kommer fra. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) engelsk da , siden den er på vei opp på en tauebil .. engelske bile = bedritent ræl som aldri virker og/eller detter fra hverandre Endret 8. januar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Britisk er rett. Fabrikken er så vidt jeg vet også kjent for fly. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 det er letter å se at den er britisk hvis du ser på rattet som er på høyere side... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 engelsk da , siden den er på vei opp på en tauebil .. engelske bile = bedritent ræl som aldri virker og/eller detter fra hverandre Stemmer kanskje det ja, siden de fleste Nissan som selges i Europa er laget i England Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bristol 403 http://www.paulridley.co.uk/1959%20Bristol...3%20Douglas.JPG Endret 8. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Bristol 403 Ja, det stemmer. Nå er jeg spent på hva du legger ut. Bristol lagde jagerfly eller noe sånn under krigen. Etter krigen måtte de ha noe annet å leve av, så da lagde de biler hvor de første modellene, 401, 402 og 403 var sterkt inspirert av førkrigs BMW. Fra og med 1953 med modell 404, kalt "businessman's express", lagde de mer selvstendige konstruksjoner og design. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 skal finne en nå.. men kommer til å endre litt på den da.. men den blir ikke så vanskelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå