Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 1974 Jensen Healey er riktig... men det er ikke roadster.... Deler av nvnet høres ganske norskt ut ja... men det var Jensen Healey jeg var ute etter... så toth får velge om han skal gi den til Mythos... Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg svarte nogenlunde feil, og det var åpenbart at Mythos "tips" var avgjørende.. Få engelske biler med delvis norsklydende navn.. Så Mythos tok den Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 ditt valg men han sa ikke Jensen Healey... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Ta den du toth, og legg ut nytt bilde hvis du har noe. Grunnen til at jeg ikke svarte men bare la ut et tips er at jeg ikke har noe bilde klart, så jeg burde kanskje heller holdt kjeft. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg kan alltids finne en.. Så da blir det denne: Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen hint? hvilket land kommer den fra? Ta den du toth, og legg ut nytt bilde hvis du har noe. Grunnen til at jeg ikke svarte men bare la ut et tips er at jeg ikke har noe bilde klart, så jeg burde kanskje heller holdt kjeft. De hintene dine er fine de Endret 4. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Hmm... noe a la Fiat punto eller Hyundai i30?? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 det er ikke i30 det var det første jeg tenkte... se er http://l.yimg.com/img.autos.yahoo.com/i/ar...ai_i30_02_x.jpg det er stor forskjeld... se på rutene, lyktene foran og bak.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 det er ikke i30 det var det første jeg tenkte... se er http://l.yimg.com/img.autos.yahoo.com/i/ar...ai_i30_02_x.jpgdet er stor forskjeld... se på rutene, lyktene foran og bak.. Det var liksom det jeg tenkte på først da ^^ Jeg vet at det ikke er i30, bare noe a la i30. Ok?? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) men den ligner jo, hvis du ser fort over... Jeg tror kansje Fanboy klarer den Endret 4. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Noen hint? hvilket land kommer den fra? Kan ikke gi hint etter bare en time når ingen har prøvd seg enda da.. Europeisk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg synes den ligner litt på en halvgammel 5-dørs Opel Corsa, men tror det må være noe annet. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 du har vel ikke et bilde forfra har du vell =? Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 La meg istedet for å gi et bilde forfra, gi et godt hint: Merket er ganske så uglesett, og har vært det lenge. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har merket noe med Navnet på bilmerket eller modellen å gjøre? Edit: Som Lexus har en L i merket, og på Pagani og Bugatti sine merker står det Pagani og Bugatti i... Endret 4. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Ligner litt på en Aixam "plastikk"bil, men så vidt jeg vet er dette mopedbiler med kun 2 dører? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Har merket noe med Navnet på bilmerket eller modellen å gjøre? Edit: Som Lexus har en L i merket, og på Pagani og Bugatti sine merker står det Pagani og Bugatti i... Merke som i navn/produsent, ja.. Lada Kalina?Dagens varmeste, men det er ikke full fyr ennå Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Sikker på at dette er en Lada Kalina? Denne linken sier vel at det er en Lada Kalina, er ikke så stødig i spansk. Edit: Her har du et bilde for å støtte den teorien Endret 5. januar 2008 av rublings Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Vaz 1119 (ВАЗ 1119) eller det finske navnet: Lada 119? (because "kalina" means "rattle" in finnish) Endret 5. januar 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå