Blablablabla Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Lexus LF-A. Foreslår at Fanboy legger ut nytt bilde ettersom det var hans tur. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 det er så kjedelig når ingen svarer!!! hvorfor ikke egentlig Slutt og være så utålmodig... Hender det kan gå dager mellom hver gang folk orker og svare. Smør deg med litt tålmodighet... Jeg vil forøvrig tro bilen du linket opp til er en noble av noe slag, ihvertfall noe britisk... det er dessuten ikke din tur, er fanboy som hadde siste rikitge gjetting... Ligner på det ja... men er en japaner.. Lexus LF-A er riktig... men grunnen til at jeg gjorde det er fordi det kommer nye emner hele tiden og denne havner lenger og lenger ned på sida. Og så blir den borte omtrent til slutt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Her er den borte etter ca en time :!: Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Her er den borte etter ca en time :!: Nettop! Edit: Kan ikke en eller anne bare legge ut en ny så kan Fanboy bare bryte den som er, og legge ut den han vil... Endret 2. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Her er den borte etter ca en time :!: Nettop! Men det betyr ikke at vi glemmer den forde, vel? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Her er den borte etter ca en time :!: Nettop! Men det betyr ikke at vi glemmer den forde, vel? jo ville nok tro det.. de på forrige side... blir ikke så mye brukt... Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Her er den borte etter ca en time :!: Nettop! Men det betyr ikke at vi glemmer den forde, vel? jo ville nok tro det.. de på forrige side... blir ikke så mye brukt... Nei. Folk glemmer ikke trådene de er aktive i, takket være "mine innlegg", hvor alle tråder man svarer i havner. Denne tråden er såpass lang/gammel, at alle interesserte vet den eksisterer, og har den i sine innlegg. Det er derfor ingen fare for at den forsvinner, og det er ingen grunn til å bumpe unødvendig. Så som du fikk beskjed om, smør deg med tålmod og følg reglene! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det er vel en Daihatsu..? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 daewoo av et eller annet slag? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Et eller annet kina/korea greier som ser så anonymt ut at jeg ikke engang gidder å leite etter det på nettet... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 hmm, fikk litt Hyundai vibber, snakker vi nye sonata? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nissan Maxima QX? Den ligner pritty much!! http://www.autoweek.nl/images/480/b/a451de...c6a16c409eb.jpg Bare litt annen grill... Endret 3. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ahh! Deawoo ja! Var det jeg mente i forrige post! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ahh! Deawoo ja! Var det jeg mente i forrige post! Det er helt klart IKKE en Daewoo... Daewoo har denne type grillen på bilene sine... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...5oeamI07e974208 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Frontlykter, blinkere og forskjermer er kliss like Nissan Maxima.. Grill, frontfanger og grøftelys er ulike. Manipulert bilde, fanboy? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Frontlykter, blinkere og forskjermer er kliss like Nissan Maxima.. Grill, frontfanger og grøftelys er ulike. Manipulert bilde, fanboy? Var jo det jag sa i tre innlegg før... hvor jeg også le ved link til Maxima`n...-.-" Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) er ikke maxima gitt:P ,men japansk , ikke noen av de andre forslagene er riktige heller Endret 3. januar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Det er ikke Samsung SM520? Ligner litt, men får den ikke helt til å stemme med det bildet jeg har... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 infinity i30/i35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå