Svinks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er en Imperial, Chryslers luksusmerke fra '55 til et stykke ut på 70-tallet, Stemmer! Jeg fant den på Wikipedia da jeg lette etter Chrysler Dart og Diablo i forrige oppgave. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hva er Dette?? (sikkert veldig lett, men...) Link: http://www.imagehosterdeluxe.piczo.com/?cr=7&rfm=y (Kan ikke laste opp bilde i inlegg.) Endret 7. desember 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
spitz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg tipper det er britiske Peel Trident, med en femtikubikks DKW-motor. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg tipper det er britiske Peel Trident, med en femtikubikks DKW-motor. Korrekt! Peel Trident Replica med eletrisk start og 50cc motor Lenke til kommentar
spitz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Siden vi først er inne på biler med runde former er jo denne ganske artig Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tenkte litt på Fiat 8V da jeg så bildet. 8V er jo laget i utallige varianter, men jeg fant ikke den på bildet... Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg tenkte litt på Fiat 8V da jeg så bildet. 8V er jo laget i utallige varianter, men jeg fant ikke den på bildet... Det er ingen Fiat. For å komme med et par hint er denne slett ikke laget i mange varianter, og selv de som har null peiling på bil har garantert hørt om dette bilmerket. Merkets grunnlegger er muligens aller mest kjent for noe helt annet, selv om nok ikke alle er klar over at det er ham som står bak det han er kjent for. Det får holde Endret 8. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 mercedes?? Ikke Mercedes. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) den ligner på ahlgrens biler, : ) er det av typen VAG produkt? Endret 8. desember 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For å komme med et par hint er denne slett ikke laget i mange varianter, og selv de som har null peiling på bil har garantert hørt om dette bilmerket. Merkets grunnlegger er muligens aller mest kjent for noe helt annet, selv om nok ikke alle er klar over at det er ham som står bak det han er kjent for. Noe i langt bak i hodet får meg til å koble den bilen med symaskin, noe de som ikke har greie på bil kan være interessert i. Selv Husquarna har laget en prototyp til en bil i 1943, men prosjektet ble stoppet i 44, prototypen skrotet på 50-tallet, og jeg finner ikke bilder av den. Men mest tenker jeg på Singer, som også var et britisk bilmerke, uten at jeg klarer å finne akkurat den bilen på web... Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) For å komme med et par hint er denne slett ikke laget i mange varianter, og selv de som har null peiling på bil har garantert hørt om dette bilmerket. Merkets grunnlegger er muligens aller mest kjent for noe helt annet, selv om nok ikke alle er klar over at det er ham som står bak det han er kjent for. Noe i langt bak i hodet får meg til å koble den bilen med symaskin, noe de som ikke har greie på bil kan være interessert i. Selv Husquarna har laget en prototyp til en bil i 1943, men prosjektet ble stoppet i 44, prototypen skrotet på 50-tallet, og jeg finner ikke bilder av den. Men mest tenker jeg på Singer, som også var et britisk bilmerke, uten at jeg klarer å finne akkurat den bilen på web... Den har ikke noe med symaskiner å gjøre, men den som nevnte VAG er ikke så altfor langt unna. Selv om ingen av VAG-merkene er det vi er ute etter brenner tampen godt allikevel. Bilen på bildet er den siste gjenværende av den aktuelle modellen, men ikke den eneste som ble produsert. Dette eksemplaret eksisterer fortsatt, men ble sist sett offentlig på åttitallet en gang. Endret 8. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mannen er Ferdinand Porsche som fant opp bobla tenker jeg. Og bilen er en Porsche 64, også kjent som VW Aerocoupe, Type 64 og Type 64K10 Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mannen er Ferdinand Porsche som fant opp bobla tenker jeg. Og bilen er en Porsche 64, også kjent som VW Aerocoupe, Type 64 og Type 64K10 Du har selvfølgelig helt rett! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da kan vi ta enda en som er litt rund i formene. Min bestefar hadde en slik da det ble lov å kjøpe bil etter krigen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Volvo PV? Har ikke så grei på eldre biler Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hverken Volvo eller Ford. Det jeg skrev om at den var kjøpt noen år etter krigen burde gi et hint. Det var nemlig rasjonering og et fåtall bilmerker man kunne kjøpt i Norge før omtrent 1960. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Troll? Det er ihvertfall (nesten) garantert ikke en tysk bil. Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med russisk? Popeda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå