spitz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hehe. Vi tok den vel samtidig, klokken 22:22, så jeg gir stafettpinnen til spitz hvis det er riktig. Da kan vi jo prøve denne, burde ikke være spesielt vanskelig. Endret 1. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det minnet meg om noe Borgward greier, men det er nok heller en slektning, Goliath 700 fra omtrent samtidig som jeg ble født... Lenke til kommentar
spitz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det minnet meg om noe Borgward greier, men det er nok heller en slektning, Goliath 700 fra omtrent samtidig som jeg ble født... Selvfølgelig helt korrekt. Goliath GP700, en av de aller første bilene med direkteinnsprøytning (allerede i 1952). Dette var for øvrig en 55-modell. Endret 1. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kan godt legge ut en bil, hvis det er greit. edit, her: (kan godt slette hvis det ikke er greit for Mythos) Endret 2. desember 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Viking 1929-1930 Fourdoor Sedan. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Viking 1929-1930 Fourdoor Sedan. Ja, stemmer det. 1929 Viking Eight 4dr sedan Lenke til kommentar
spitz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har du et større bilde? Ser forresten at du har husket å bytte filnavn - i motsetning til forrigemann... Endret 2. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Krakteristisk front, jeg tenker i retning av Storbritannia og en obskur sports- eller GT-bil. Men hvilken? Owen Sedanka? Likner litt, men til tross for det lille bilde er det muligens noen detaljer som ikke stemmer. http://en.wikipedia.org/wiki/Owen_Sedanca Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Krakteristisk front, jeg tenker i retning av Storbritannia og en obskur sports- eller GT-bil. Men hvilken? Owen Sedanka? Likner litt, men til tross for det lille bilde er det muligens noen detaljer som ikke stemmer. http://en.wikipedia.org/wiki/Owen_Sedanca Riktig geografisk, men det er ikke en Owen. Denne bilen er mest kjent fordi den har et meget spesielt bakhjulsoppheng. Det ble ofte omtalt som interdependent. Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fairthorpe TX. Hadde den dedion oppheng? Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fairthorpe TX. Hadde den dedion oppheng? Fairthorpe TX er riktig! Den hadde ikke deDion. Den hadde et oppheng jeg aldri har sett noe annet sted. En kombinasjon av slepende b;rearmer og stag som forbandt venstre og h. bakhjul i et kryss fra toppen av h. bakhjul til nederst venstre side, og vice versa. Det skulle gi ytterhjulet ekstra negativ camber ved hard kurvetaging. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Her er en illustrasjon på det nevnte bakhjulsopphenget til Fairthorpe TX Endret 5. desember 2007 av mrducati Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bildet kom ikke fram Uansett, her er en ny bil: Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bildet kom ikke fram Uansett, her er en ny bil: Så det. Nå er det i alle fall fremme. Bilen er en Ferrari 412 eller 400i. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 korrekt. Og det opphenget der så ganske spesielt ut ja, selv om det kanskje er å dra det litt langt å kalle det uavhengig Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 korrekt. Og det opphenget der så ganske spesielt ut ja, selv om det kanskje er å dra det litt langt å kalle det uavhengig Definitivt ikke uavhengi. Inter-dependant kan kanskje oversettes med samavhengig eller inter-avhengi? Uansett, her er ny bil. Burde ikke være så altfor vanskelig. Selv om den ble en flopp for produsenten, vil jeg ha en! Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det en TVR 335? Det er ikke en TVR. Et hint er at bilen er mindre enn den ser ut til på bildet. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noe underbevisst i meg skriker Marcos, uten at jeg har noe godt forslag til modell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå