Postkassestativ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nei! Det er ikke en vectra Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Mazda MPV / Mazda 6 Endret 26. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ikke mazda heller Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den er i hvert fall kliss lik en Vectra, og må i så fall være en eller annen slags ombygning av et eksternt selskap. Litt usikker på frontfangeren, om den er original. Felgene er i hvert fall ikke det ... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Opel Astra. http://www.worldcarfans.com/2061103.004/ne...an-more-details Endret 26. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ah, phøkk. Selvsagt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg rekker ikke noen ny bil, skal tidlig hjem pga hue pine, så...OML...take it away :-) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg føler meg beæret. Nøtt: Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den som vil kan legge ut et nytt bilde... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ................... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Kommer med en ny bil!Hvilken bil er dette Det er ikke en Astra! Den er heller ikke ombyggd! Det er en ikkeeuropeisk bilprodusent som lager denne bilen. Det er ikke Holden, Opel eller Vauxhall Dere er noen kyllinger hvis dere gir opp! Endret 26. november 2007 av david_almli Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er ikke en Astra! Den er heller ikke ombyggd!Det er en ikkeeuropeisk bilprodusent som lager denne bilen. Det er ikke Holden, Opel eller Vauxhall Dere er noen kyllinger hvis dere gir opp! Da må det nesten være en Saturn Aura. Samme bil, men annen merkelapp. http://en.wikipedia.org/wiki/Saturn_Aura Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) er det en saturn da? Edit: må være saturn aura da Endret 26. november 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
spitz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Kommer med en ny bil!Hvilken bil er dette Det er ikke en Astra! Den er heller ikke ombyggd! Det er en ikkeeuropeisk bilprodusent som lager denne bilen. Det er ikke Holden, Opel eller Vauxhall Dere er noen kyllinger hvis dere gir opp! Det er en Saturn Aura, bygget på samme plattform som blant annet Opel Vectra, og ment for det amerikanske markedet. Plattformen er utviklet hos Opel i Rüsselsheim, Tyskland, mens selve bilen bygges i USA. I bunn og grunn er det en Opel Vectra sedan med andre logoer. Jeg (og sikkert mange med meg) mener derfor at dette burde vært godtatt som riktig svar. Forøvrig, det ble nevnt over her at felgene ikke er originale - det er Opel OPC-felger som sitter på bilen på bildet. Disse leveres originalt med alle OPC-modellene til Opel, og sikkert også på varianter av modellene til Vauxhall, Saturn og Holden også. Endret 26. november 2007 av spitz Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) I bunn og grunn er det en Opel Vectra sedan med andre logoer. Jeg (og sikkert mange med meg) mener derfor at dette burde vært godtatt som riktig svar. Enig, i alle fall godt nok til at vi kan gå videre med å løse den gyselige gulgrønne bilen som ser ut som den kommer direkte fra en amerikansk detektime fra 70-tallet. Og den er ikke en Dodge Challenger. Ikke en Ford Gran Torino. Men noe i den stilen, som tydeligvis går et sted med litt mer avlange skilter enn USA, og det finnes palmer. Nok en edit: Holden Monaro ca 1973? Endret 26. november 2007 av Svinks Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kommer med en ny bil!Hvilken bil er dette Det er ikke en Astra! Den er heller ikke ombyggd! Det er en ikkeeuropeisk bilprodusent som lager denne bilen. Det er ikke Holden, Opel eller Vauxhall Dere er noen kyllinger hvis dere gir opp! Det er en Saturn Aura, bygget på samme plattform som blant annet Opel Vectra, og ment for det amerikanske markedet. Plattformen er utviklet hos Opel i Rüsselsheim, Tyskland, mens selve bilen bygges i USA. I bunn og grunn er det en Opel Vectra sedan med andre logoer. Jeg (og sikkert mange med meg) mener derfor at dette burde vært godtatt som riktig svar. Forøvrig, det ble nevnt over her at felgene ikke er originale - det er Opel OPC-felger som sitter på bilen på bildet. Disse leveres originalt med alle OPC-modellene til Opel, og sikkert også på varianter av modellene til Vauxhall, Saturn og Holden også. Det var rett!! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 svinks svarte før spitz... :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå