rublings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tar meg frihieten igjen jeg da Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det hadde vel vært for lett, så feil er det nok, men prøver likevel: Toyota hilux x-cab? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den er sikkert asiatisk? Tar en råsjans på Isuzu jeg. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Må nok skuffe deg, ingen Isuzu. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sjekket Isuzu jeg og, uten å finne noe.. Sjekket am-merkene og uten resultat, så er enig med OML at den hvertfall må være fra østen.. Eller kanskje noe obskure østblokk-greier? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Nissan Datsun King Cab Årgang omtrent 89 Endret 8. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Tror den ble produsert av Isuzu. Ble solgt under en del andre merker, bl.a Chevrolet, Vauxhall og Holden. Dette er en '95 modell. Endret 8. november 2007 av rublings Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Da sier vi f.eks Australia and New Zealand - Holden Rodeo China - Jinbei Colombia, Chile and Ecuador Chevrolet LUV Egypt - Chevrolet T-series El Dababah North America - Chevrolet LUV and Isuzu P'UP Philippines - Isuzu Fuego South Africa - Isuzu KB UK - Vauxhall Brava Western Europe -Opel Campo http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Campo Edit: Doublecab e.l. legges selvsagt til bak modellen.. Endret 8. november 2007 av toth Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 2006 Fisker Latigo cs? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En liten nøtt.. En Aston Martin? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 2006 Aston Martin DB9 Volante, tipper jeg.. Litt for lett med "ferdinand motor" i bildet? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 2006 Aston Martin DB9 Volante, tipper jeg.. Litt for lett med "ferdinand motor" i bildet? Vet, skulle fikse det, men så funka ikke diskusjon.no plutselig. Så ble jeg opphengt i andre ting Men ja, det er en Aston Martin Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne er muligens litt for vanskelig, men er mange autister her.. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå