Chrisjs Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) M151 MUTT ? Eller den spanske Jeep klonen: EBRO COMANDO? Endret 4. november 2007 av Chrisjs Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) .... Endret 4. november 2007 av Chrisjs Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ingen av de foreslåtte. Det er et østeuropeisk merke som har samarbeidet med Willys-Overland, altså ikke "stjålet" designet Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Østeuropeisk? Det er da en Fiat Campagnola fra 50-tallet. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vel, den er basert på Fiat Campagnola, som igjen er basert på Willys jeep, men det er altså et annet østeuropeisk merke som har laget denne bilen.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner at du fant bildet på denne siden, men som du ser av det øverste bildet på siden, så står det faktisk Fiat i fronten på denne bilen. Derfor skjønner jeg ikke hva som gjør at du er helt sikkert på at ditt bilde ikke er en Fiat Campagnola? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner at du fant bildet på denne siden, men som du ser av det øverste bildet på siden, så står det faktisk Fiat i fronten på denne bilen. Derfor skjønner jeg ikke hva som gjør at du er helt sikkert på at ditt bilde ikke er en Fiat Campagnola? Godt spørsmål. Din Tur. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ferrari Daytona? Nope. Lenke til kommentar
arejh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Intermeccanica Indra, 1971-74 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Intermeccanica Indra, 1971-74 Jepp. Basert på Opel-mekanikk. Din tur. Lenke til kommentar
arejh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da prøver vi med denne! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Fikk litt Carrera GT vibber når jeg så denna, men vakke no pansermerke så regner med det er feil og lyktene og panseret stemmer ikke Facelift? Endret 5. november 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
arejh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Skjønner at du tenker Porsche, men det er ikke riktig. Pansermerket har jeg fjerna. Men det var altså ikke et Porsche-merke. Kan ellers nevne at den er vesentlig mindre enn en Carrera GT. Endret 5. november 2007 av arejh Lenke til kommentar
arejh Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Enten så er det ikke folk innom her, eller så var den vanskelig. Jeg heller vel mest mot det første, men i tilfelle den faktisk oppfattes som vanskelig, så kan jeg jo gi et lite hint: Bilen er fotografert på en av de aller største bilmessene i Europa i år. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tenkte først på ascari, men kom fram til at det er en nyskapning ved navn Artega GT Lenke til kommentar
arejh Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da kom du jo helt riktig fram. Så det var ikke så dumt Din tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå