Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du hadde gått inn i bilforretningen på bildet og sagt at du ville prøvekjøre Integraen deres, så kan jeg love rimelig sikkert at du hadde gått på hodet ut igjen og aldri fått lov å sette din fot innenfor dørene mer. Med andre ord: Ikke Integra.

Ok, hadde egentlig ikke sett orgentlig på bildet

Lenke til kommentar

Vi skal til England ja, det er riktig. Det er flere her som har gode poenger, men det er litt lite spesifikt foreløpig. Kan jo nevne (bare for å understreke at det ikke dreier seg om noe japansk) at prisen på basismodellen ligger på over to millioner kroner i England (før momsen er lagt på). Litt mer eksklusivt enn noen Honda på markedet, altså :)

Endret av arejh
Lenke til kommentar

Han som foreslo Bristol er vel så nærme man kan komme uten å si modellnavnet så vidt jeg kan forstå. I vinter ruslet jeg i London og stod plutselig foran Bristol butikken. Tror de kun selger direkte til kunde, så det er kanskje samme butikk som på bildet.

Lenke til kommentar

Bristol Fighter er riktig. Beklager hvis den har vært oppe før - det må være lenge siden, jeg har lest sånn cirka de 200 siste sidene :) men ja, det er den eneste forhandleren i verden, i Kensington High Street i London. Der står det til enhver tid 2-3 biler, og ryktene vil ha det til at Bristol a) bare selger til kunder de har lyst til å selge bil til - hvem som helst får altså ikke kjøpe, og b) aldri har brukt et rødt øre på reklame. De selger biler kun på sitt gode rykte, til en liten omgangskrets. Selve bilen har motor fra Dodge Viper og skal etter hva Bristol hevder ha en toppfart på over 400 km/t i den hissigste varianten.

Vær så god, RCP-88!

Lenke til kommentar

http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?cid=11...dMal&c=Page

Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta

opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet.

Registreringsnummer

Merke

Navn på eier

Bostedskommune for eier

Dato for sist EU-godkjent

Dato for neste EU-kontroll

Skyldig årsavgift

Omregisteringsavgift

Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...