Svenn9 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvis du hadde gått inn i bilforretningen på bildet og sagt at du ville prøvekjøre Integraen deres, så kan jeg love rimelig sikkert at du hadde gått på hodet ut igjen og aldri fått lov å sette din fot innenfor dørene mer. Med andre ord: Ikke Integra. Ok, hadde egentlig ikke sett orgentlig på bildet Lenke til kommentar
arejh Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Vi skal til England ja, det er riktig. Det er flere her som har gode poenger, men det er litt lite spesifikt foreløpig. Kan jo nevne (bare for å understreke at det ikke dreier seg om noe japansk) at prisen på basismodellen ligger på over to millioner kroner i England (før momsen er lagt på). Litt mer eksklusivt enn noen Honda på markedet, altså Endret 31. oktober 2007 av arejh Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Han som foreslo Bristol er vel så nærme man kan komme uten å si modellnavnet så vidt jeg kan forstå. I vinter ruslet jeg i London og stod plutselig foran Bristol butikken. Tror de kun selger direkte til kunde, så det er kanskje samme butikk som på bildet. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bristol fighter. tror den har vært oppe før Lenke til kommentar
arejh Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bristol Fighter er riktig. Beklager hvis den har vært oppe før - det må være lenge siden, jeg har lest sånn cirka de 200 siste sidene men ja, det er den eneste forhandleren i verden, i Kensington High Street i London. Der står det til enhver tid 2-3 biler, og ryktene vil ha det til at Bristol a) bare selger til kunder de har lyst til å selge bil til - hvem som helst får altså ikke kjøpe, og b) aldri har brukt et rødt øre på reklame. De selger biler kun på sitt gode rykte, til en liten omgangskrets. Selve bilen har motor fra Dodge Viper og skal etter hva Bristol hevder ha en toppfart på over 400 km/t i den hissigste varianten. Vær så god, RCP-88! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det en form for russisk Willys klone? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) UAZ 469 ? Endret 1. november 2007 av Misantropen Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er en jeep klone, ja... men ingen uaz 469 Lenke til kommentar
Fontastic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) land rover santana? Endret 1. november 2007 av Fontastic Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Mahindra & Mahindra i India har bygd noen Jeep-cloner (i hvert fall en CJ-3B). Om den ikke er russisk, kan den være indisk. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Litt OT, beklager det, men finner ikke linken hvor en kan sjekke hvem som er bileier, skal snart å kjøpe ny bil, vil bare sjekke om det er den riktige eieren. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?cid=11...dMal&c=Page Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet. Registreringsnummer Merke Navn på eier Bostedskommune for eier Dato for sist EU-godkjent Dato for neste EU-kontroll Skyldig årsavgift Omregisteringsavgift Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå