Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Biltjänst Husbilen er riktig. Hvis noen lurer så er det ikke en Darth Wader Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Skal vi til Kina? Du er i riktig verdensdel. Det kan nevnest at akkurat denne modellen er kun å få i ett land. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Chevrolet 4x4 dominio Edit; gløm det, satser heller på Nissan Desert Runner Endret 20. oktober 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Mazda Fighter Borneo Edition? Siden jeg er nokså sikker tar jeg meg friheten og legger ut en ny Endret 20. oktober 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Synes den ser britisk ut? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Synes den ser britisk ut? Men det er den ikke... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det ser ut som noe basert på forrige generasjon Nissan Micra Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det ser ut som noe basert på forrige generasjon Nissan Micra Det kan nok stemme ja... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror jeg fant den som en Taiwan eller malaysia versjon av Micra/March med imitert tre og skinn for at den skal se "eksklusiv" ut og skape assosiasjoner til gamle engelske biler. Nissan Verita. Hvis det stemmer kan andre få poste bilde, for jeg dukker ikke opp igjen her før i morgen kveld. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Yulon Nissan Verita er riktig. Jeg legger ut en til mens vi venter på Mythos... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Yulon Nissan Verita er riktig. Jeg legger ut en til mens vi venter på Mythos... noe ved den bilen minnet om en cadillac, men jeg tror den muligens ikke er fra den verdensdelen i det hele tatt, så jeg vil tro det er noe japansk eller muligens noe kinesisk... Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 noe ved den bilen minnet om en cadillac, men jeg tror den muligens ikke er fra den verdensdelen i det hele tatt, så jeg vil tro det er noe japansk eller muligens noe kinesisk... Når du sier det så er faktisk baken litt caddy aktig, men det er nok en japaner ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 noe ved den bilen minnet om en cadillac, men jeg tror den muligens ikke er fra den verdensdelen i det hele tatt, så jeg vil tro det er noe japansk eller muligens noe kinesisk... Når du sier det så er faktisk baken litt caddy aktig, men det er nok en japaner ja... Kan det muligens være en honda? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg går for Chevrolet! Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg går for Chevrolet! Som sagt er dette en japansk bil, og selv om GM vel har noen asiatiske flørter, så har ikke denne bilen noe med verken Chevrolet eller GM forøvrig å gjøre. Lenke til kommentar
arejh Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Måtte fram med auto-katalogen, og det var ikke så mange alternativer når det ikke var Honda - selv om det var det jeg også ville tippet først. Men her har vi trolig med en Toyota Mark II Blit å gjøre. Ikke sant? Lenke til kommentar
arejh Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette her er i alle fall en Mark II Blit - og det ser jo mistenkelig likt ut det kommer straks en ny en! Her er kveldens nøtt. Den burde ikke være så vanskelig. Jeg solgte den i forresten i februar Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lancia. Thema, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå