Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går litt tregt her i tråden, var denne vrien eller? :)

Bilen er basert på Honda Logo.

Merket består av tre bokstaver og dersom man setter "re" foran modellnavnet på en annen hondamodell får man modellnavnet på denne.

Hvis det fortsetter å være like stille utover kvelden, så får jeg heller avsløre hva det er :)

Lenke til kommentar

Å søke på Honda Logo på nettet er ganske dødfødt, for man finner selvsagt selve Honda-logoen i alle varianter. Bilmodellen Logo er derimot ganske fraværende, bortsett fra en engelsk bruktbilomtale, Honda Logo var nemlig til salgs på de britiske øyene i hele 9 måneder i 2000/2001. Å finne noe så sært som en sær variant av omtrent ikke-omtalt bilmodell midt inne blant hundrevis av logoer er som å lete etter den berømte nåla i høystakken.

Å søke på ordene Honda og retro er også ganske fånyttes, for Honda har en motorsykkelmodell som heter akkurat det: Honda Retro.

Jeg gir opp.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Siden SeaLion og OML har gitt opp og det ikke er så mye aktivitet, så får jeg vel avsløre hva denne blomsten av en bil er:

post-118121-1190890909_thumb.jpg

TMV Refit :yes:

Honda Logo ble forøvrig produsert fra 1996 til 2001. Honda Fit tok over for Logo i japan, og TMV fortsatte med den gamle Logoen under modellnavnet Refit.

Første mann ut kan legge ut ny bil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...