Mythos Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er en TR7 eller TR8. Jeg vet ikke hva som er forskjellen på dem... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Triumph TR7 (1975-1981) hadde en 2-liter rekkefirer, mens TR8 (1980-1981) hadde Rovers 3,5-liters V8 under panseret. Eneste synlige forskjell utvendig var at TR8 hadde et par små forhøyninger på panseret for å få plass til motoren. TR8 ble imidlertid kun levert som cab (såvidt jeg vet), så i og med at bilen er en coupé, så er det en TR7. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mens vi venter legger jeg inn en pauseoppgave. På denne siden fant jeg bilde av en e-type som ikke er det. Så oppgaven blir å finne ut hve dette er: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er en britisk Jensen 541 (1955-1963), med glassfiberarmert plastkarosseri og en 4-liters rekkesekser. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er en britisk Jensen 541 (1955-1963), med glassfiberarmert plastkarosseri og en 4-liters rekkesekser. 9552437[/snapback] Selvfølgelig riktig. Tan en ny en du... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Triumph TR7 (1975-1981) hadde en 2-liter rekkefirer, mens TR8 (1980-1981) hadde Rovers 3,5-liters V8 under panseret. Eneste synlige forskjell utvendig var at TR8 hadde et par små forhøyninger på panseret for å få plass til motoren. TR8 ble imidlertid kun levert som cab (såvidt jeg vet), så i og med at bilen er en coupé, så er det en TR7. 9550765[/snapback] Det er nok en 1978 Triumph TR8, men bare fortsett dere Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 I og med at Triumph selv ikke produserte noen TR8 før i 1980, så må det være en konvertert 1978-modell TR7. Denne typen konverteringer ble gjort i en viss skala i ettertid fordi det offisielt kun ble produsert 2497 stk TR8 hvorav de aller fleste ble eksportert til USA. Men det ble produsert hele 112.368 TR7-ere, så om man bygde om noen gjorde ikke så mye i den store sammenhengen. Annet enn for mysterieløsere som oss. Og i og med at du sier det er en 1978-modell TR8, så kan jeg legge hodet overbærende på skakke og fortelle deg at i såfall hadde jeg rett, den bilen der var opprinnelig en TR7. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) En enkel en: 9552719[/snapback] Den var visst ikke så enkel likevel, .. Jeg synes den er stygg, så jeg søkt på "small ugly car", fant mange, men ikke denne. Skal vi tippe på en japansk småbil? Endret 23. september 2007 av perjohan Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 synest den var litt stilig på en måte, hadde den bare hatt noen hjulbuer og hjul som stod i stilen til de store hjulskjermene... eller omvendt.. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 [skal vi tippe på en japansk småbil? 9557782[/snapback] Litt uintelligent svar, kanskje. Jeg tenkte koreansk og skrev japansk. Småbil er det jo uten tvil. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jepp, den er japansk. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Litt OT, men er det noen biler du har hatt litt problemer med SeaLion? Syns du tar alle på strak arm. Kult om du tar en bil neste gang som du har slitt litt med. Edit: Alle ord må med. Endret 23. september 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, han bomma på min Volvo Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 I og med at Triumph selv ikke produserte noen TR8 før i 1980, så må det være en konvertert 1978-modell TR7. Denne typen konverteringer ble gjort i en viss skala i ettertid fordi det offisielt kun ble produsert 2497 stk TR8 hvorav de aller fleste ble eksportert til USA. Men det ble produsert hele 112.368 TR7-ere, så om man bygde om noen gjorde ikke så mye i den store sammenhengen. Annet enn for mysterieløsere som oss. Og i og med at du sier det er en 1978-modell TR8, så kan jeg legge hodet overbærende på skakke og fortelle deg at i såfall hadde jeg rett, den bilen der var opprinnelig en TR7. 9553699[/snapback] Hehe, du har sikkert rett Linky-linky Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Toyota Will Cypha? Edit: SeaLion får heller arrestere meg om dette ikke er riktig. I mellomtiden drister jeg meg til å poste en nye bil. Nok en liten rakker: Endret 23. september 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En engelsk moderne 2CV.. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En engelsk moderne 2CV.. 9560628[/snapback] ikke akkurat, men man vet jo aldri om det kan ha vært inspirasjonen til de som skrudde denne bilen i sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå