Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Beklager at det ikke har kommet noen ny bil. Har heller ikke mulighet til å følge opp tråden i morgen, så det blir førstemann til mølla.

 

Ang. diskusjonen om konseptbiler: Da tråden startet så jeg for meg at man kanskje skulle ta en helt vanlig bil, og muligens skjære ut en del av denne bilen, slik at virkelige bilkjennere ville kjenne igjen fasongen/emblemet/hjulbuene/whatever og svare riktig. Ta bare bildet jeg postet tidligere. Det var min egen toyota camry, men kun et fåtall gjenkjente bilen.

 

Tråden har jo blitt en eneste stor gjettekonkurranse. Folk slenger ut forslag i hue og ræva, uten å ha peiling i det hele tatt.

 

Det er mye morsommere å få se et lite utsnitt av en kjent bil, og tenke ut løsningen enn det er å få se en helt sær bil som kun google vet om...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi gjør det sånn her : Bilen må være laget i virkeligheten, så om det er laget en eller 10.000.000 er det samme. Og hvis ingen finner ut hvilken bil det er iløpet av 48 timer så må personen som har lagt ut bilen fortelle det.

 

Post en ny bil nå :)

Endret av trra
Lenke til kommentar
Ang. diskusjonen om konseptbiler: Da tråden startet så jeg for meg at man kanskje skulle ta en helt vanlig bil, og muligens skjære ut en del av denne bilen, slik at virkelige bilkjennere ville kjenne igjen fasongen/emblemet/hjulbuene/whatever og svare riktig. Ta bare bildet jeg postet tidligere. Det var min egen toyota camry, men kun et fåtall gjenkjente bilen.

 

Tråden har jo blitt en eneste stor gjettekonkurranse. Folk slenger ut forslag i hue og ræva, uten å ha peiling i det hele tatt.

 

Det er mye morsommere å få se et lite utsnitt av en kjent bil, og tenke ut løsningen enn det er å få se en helt sær bil som kun google vet om...

Nå skal jeg heller uttale meg som alle andre siden det ble rabalder da jeg påropte meg mer myndighet pga at jeg startet denne tråden.

 

Det var dette som var intensjonen. I min ellers vanlige hverdag, ser jeg til tider glimt av biler som jeg liker å prøve meg selv på om jeg kjente igjen bilen. Om dette har noe med en liten drøm om at noen faktisk kunne trenge informasjon fra meg om biler, det er en annen ting. ;) Når vi snakker om det, her kommer litt OT:

 

Jeg jobbet på et bygg som var så godt som ferdig, det var kun oss og snekkeren igjen. Snekkeren sin bil sto åpen på p-plassen, og det var det noen oppmerksomme som ungdommer fikk med seg. Etter et par "spanerunder" rundt bygget, snappet de med seg den bærbare pc'en som lå i bilen hans. Politiet kom senere, og jeg ble intervjuet over tlf. Jeg var i himmelen da politiet spurte om jeg husket om det var noe spesielt jeg så.

 

- Det var en bil som ikke helt hørte hjemme der.

- Å, husker du sånn ca hvordan den så ut?

- Ja, nå skal du høre! ;)

 

Jeg forklarte bilen på merke, modell, årstall, felger, farge, fører og passasjer. Politiet kjørte ned til vedkommende dagen etterpå og hentet maskinen.

 

Poenget er at det var dette som var planen med denne tråden. Men siden

Greit nok at du er trådstarter men tråden har blitt over 62 sider så er det vel ikke du som "bestemmer" lenger men heller felleskapet som dannet trådens populæritet.
så er dette bare et innspill.

 

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...