eab Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Beklager at det ikke har kommet noen ny bil. Har heller ikke mulighet til å følge opp tråden i morgen, så det blir førstemann til mølla. Ang. diskusjonen om konseptbiler: Da tråden startet så jeg for meg at man kanskje skulle ta en helt vanlig bil, og muligens skjære ut en del av denne bilen, slik at virkelige bilkjennere ville kjenne igjen fasongen/emblemet/hjulbuene/whatever og svare riktig. Ta bare bildet jeg postet tidligere. Det var min egen toyota camry, men kun et fåtall gjenkjente bilen. Tråden har jo blitt en eneste stor gjettekonkurranse. Folk slenger ut forslag i hue og ræva, uten å ha peiling i det hele tatt. Det er mye morsommere å få se et lite utsnitt av en kjent bil, og tenke ut løsningen enn det er å få se en helt sær bil som kun google vet om... Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Vi gjør det sånn her : Bilen må være laget i virkeligheten, så om det er laget en eller 10.000.000 er det samme. Og hvis ingen finner ut hvilken bil det er iløpet av 48 timer så må personen som har lagt ut bilen fortelle det. Post en ny bil nå Endret 12. april 2005 av trra Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hva slags bil er dette da? EDIT: når den finnes tusenvis av biler så blir jo dette neppe en gjettekonkurranse..ellers hadde det tatt uker før noen "gjettet" rett..eller hva? Endret 12. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nei men et modig forsøk Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tror det er en italiensk bil som jeg ikke husker navnet på...para et eller annet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nei. det er nok ikke det Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Dolphin? Eller MG? Eller en merkelig maserati? Edit: ekstra bil Endret 13. april 2005 av Riotguy Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nei..ikke Dolphin eller MG.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke Jaguar prototype eller noe vel. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke en Nissan vel?? Ligner litt på rumpa kanskje... Kna minne om en Jaguar XJ220 i nyere utgave da... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ang. diskusjonen om konseptbiler: Da tråden startet så jeg for meg at man kanskje skulle ta en helt vanlig bil, og muligens skjære ut en del av denne bilen, slik at virkelige bilkjennere ville kjenne igjen fasongen/emblemet/hjulbuene/whatever og svare riktig. Ta bare bildet jeg postet tidligere. Det var min egen toyota camry, men kun et fåtall gjenkjente bilen. Tråden har jo blitt en eneste stor gjettekonkurranse. Folk slenger ut forslag i hue og ræva, uten å ha peiling i det hele tatt. Det er mye morsommere å få se et lite utsnitt av en kjent bil, og tenke ut løsningen enn det er å få se en helt sær bil som kun google vet om... Nå skal jeg heller uttale meg som alle andre siden det ble rabalder da jeg påropte meg mer myndighet pga at jeg startet denne tråden. Det var dette som var intensjonen. I min ellers vanlige hverdag, ser jeg til tider glimt av biler som jeg liker å prøve meg selv på om jeg kjente igjen bilen. Om dette har noe med en liten drøm om at noen faktisk kunne trenge informasjon fra meg om biler, det er en annen ting. Når vi snakker om det, her kommer litt OT: Jeg jobbet på et bygg som var så godt som ferdig, det var kun oss og snekkeren igjen. Snekkeren sin bil sto åpen på p-plassen, og det var det noen oppmerksomme som ungdommer fikk med seg. Etter et par "spanerunder" rundt bygget, snappet de med seg den bærbare pc'en som lå i bilen hans. Politiet kom senere, og jeg ble intervjuet over tlf. Jeg var i himmelen da politiet spurte om jeg husket om det var noe spesielt jeg så. - Det var en bil som ikke helt hørte hjemme der. - Å, husker du sånn ca hvordan den så ut? - Ja, nå skal du høre! Jeg forklarte bilen på merke, modell, årstall, felger, farge, fører og passasjer. Politiet kjørte ned til vedkommende dagen etterpå og hentet maskinen. Poenget er at det var dette som var planen med denne tråden. Men siden Greit nok at du er trådstarter men tråden har blitt over 62 sider så er det vel ikke du som "bestemmer" lenger men heller felleskapet som dannet trådens populæritet. så er dette bare et innspill. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tenker merkelig nok Bmw her jeg. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Eller kanskje Audi S4 ? Lenke til kommentar
moray Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noe sier meg Maserati, men denne er på en måte litt mer ekstrem.. Hint? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Synes jaggu det ligger litt linjer fra klassisk britisk bilbyggerkunst i fronten. Kan dette bekreftes/avkreftes? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hva var det som ble diskutert ang konseptbiler / sjeldne biler? Dette blir jo bingo: Acura? Alpina? Bugatti? Mahindra? Talbot!? For å nevne noen.. Ohh-noo, hvor er du? Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Har lett etter denne bilen på nettet i evigheter nå men finner bare noe som ligner og det er en ferrari. men dette er da ingen ferrari. Ser ut som en blanding av tysk, italiensk og amerikansk syns jeg. Er fronten på bilen original eller er den styla? Endret 13. april 2005 av underground Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå