Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er vel neppe en produksjonsbil? (se den første posten i denne tråden)

9430974[/snapback]

 

Står ikke at det må være produksjonsbil her:

 

Har alltid hatt sansen for å bli utfordret litt når det gjelder gjenkjenning av biler. Tenkte derfor jeg kunne lage en tråd der brukerne kan poste bilder av stylede, krasjede eller rett og slett ugjenkjennelige biler.

 

*Ser helst at det ikke blir for mye off topic og at folk greier å holde seg til emnet ved enten å diskutere bildet eller legge inn nye bilder.

 

*Om det er enighet om at bilen er gjenkjent, poster vedkommende som greide det et nytt bilde.

 

*Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra.

Lenke til kommentar
*Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan åpenlyst se hvilket merke linjene stammer fra.

9433258[/snapback]

 

Burde gjerne formulert det slik da. Vil ikke utelukke concept cars, fordi det er mange bilmerker som lager noen sinnsyke biler som er artige å bryne seg på, men for at det skal bli noenlunde realistisk å greie å svare, håper jeg vi kan unngå rariteter innen sci-fi biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...