Dipstick Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser ut som en mercedes? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du er helt klart inne på noe der. Litt mer spesifikk kan man jo være, men jeg skal ikke vær for kravstor heller. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Mercedes C/E-klasse kanskje? Midten av 90 tallet Endret 5. september 2007 av tZar Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Syns jeg ser noe brabus greier der... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sikkert rånebilen MB 190E 2.3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Krapfoss får denne. Det er en 190E. Var for øvrig stjerna (pun intended!) av et av lokalavisens beste forsider de siste åra her om dagen. Et stort bilde (ikke akkurat det bildet) av bilen, med teksten "Skulle bare rekke ferja" under. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jippi! Hvilken bil eier denne lykten? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jippi! Hvilken bil eier denne lykten? 9430813[/snapback] Det er en Lexus LS 600h L (Fant til og med samme bildet) Endret 5. september 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hva er dette Her<a`?? Endret 5. september 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser mest ut som HTML-kode men... :!: http://bildr.no/thumb/101587.jpeg <- ser ut som en gammel Porsche racing bil fra 60-70 tallet? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det der er vel neppe en produksjonsbil? (se den første posten i denne tråden) Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gran Turismo FTW! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det der er vel neppe en produksjonsbil? (se den første posten i denne tråden) 9430974[/snapback] Står ikke at det må være produksjonsbil her: Har alltid hatt sansen for å bli utfordret litt når det gjelder gjenkjenning av biler. Tenkte derfor jeg kunne lage en tråd der brukerne kan poste bilder av stylede, krasjede eller rett og slett ugjenkjennelige biler. *Ser helst at det ikke blir for mye off topic og at folk greier å holde seg til emnet ved enten å diskutere bildet eller legge inn nye bilder. *Om det er enighet om at bilen er gjenkjent, poster vedkommende som greide det et nytt bilde. *Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 *Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan åpenlyst se hvilket merke linjene stammer fra. 9433258[/snapback] Burde gjerne formulert det slik da. Vil ikke utelukke concept cars, fordi det er mange bilmerker som lager noen sinnsyke biler som er artige å bryne seg på, men for at det skal bli noenlunde realistisk å greie å svare, håper jeg vi kan unngå rariteter innen sci-fi biler. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 helt enig, da blir det mer om en har sett akkurat den bilen, annet enn at en er god på å gjenkjenne merker, produksjonsverdensdel eller lignende. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ok, sorry my mistake . Men Chaparral 2d ble godtatt for en stund siden. Why him and not me? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg synnes vi bør tillate noen bilder av biler som ikke er serieproduserte, for folk har ulike ekspertise område, og andre lærer noe mere. Mere kunnskap er god kunnskap :-) Endret 6. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Greit nok, jeg ble pukket på dette tidligere en gang selv, men er åpen for oppgaver med friere rammer. Ny oppgave noen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har en rask og lett en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå