Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Det er en Hyundai tror jeg.

Husker ikke hva modellbetegnelsen er, men navnet begynner på E (ikke Elantra) men har omtrent like mange bokstaver....

9426969[/snapback]

 

Hyundai XG må det være.. og jeg som trodde det var en lincoln eller noe slikt..

 

Nei panseret stemmer ikke, det er ikke hyundai xg likavel..

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

De fleste som svarer vet vel sånn litt / nesten hva slags bil det er eller hvor den kommer fra.

Da kan man begynne å jobbe og spinne rundt det man tror det kan være.

Tror nok søkermotorene på internett (feks www.google.com) jobber hardt - der finner du bla en søkemotor kun for bilder av de ordene du vil søke på.

 

Jeg prøver for mitt vedkommende å ikke søke før det blir helt stopp, - for jeg synes det er mest morro å klare det på gamlemåten, - altså å vite hvilken bil det er. Og har jeg ikke peiling i det hele tatt, så venter jeg bare på neste bil.

 

Den som har riktig svar får som "premie" i oppdrag å legge ut neste bil.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en i Fredrikstad som hadde en burgunderrød sånn en. Oddvar het han, det var en norsksolgt bil som vår alles kjære Dan Børge Akerø hadde fra den var ny. Han hadde forresten en uheldig opplevelse med den bilen da han var litt bedugget og ble stoppet av onkel blå.. (ikke Oddvar).

 

----------------------

 

I mange uker har jeg skullet hente rattet fra en bil på huggeriet - og før helga da jeg var å sa fra at jeg kommer på tirsdag var rattet uskadet...

 

I dag fikk jeg ikke opp døra på den....

 

Er det noen som klarer å se hva slags bil det er/var?

post-133271-1188934503_thumb.jpg

Endret av turboknut
Lenke til kommentar
Jeg kjenner en i Fredrikstad som hadde en burgunderrød sånn en. Oddvar het han, det var en norsksolgt bil som vår alles kjære Dan Børge Akerø hadde fra den var ny. Han hadde forresten en uheldig opplevelse med den bilen da han var litt bedugget og ble stoppet av onkel blå.. (ikke Oddvar).

 

 

I mange uker har jeg skullet hente rattet fra en bil på huggeriet - og før helga da jeg var å sa fra at jeg kommer på tirsdag var rattet uskadet...

 

I dag fikk jeg det ikke ut av den røde bilen på bildet, fikk ikke opp døra heller....

 

Er det noen som klarer å se hva slags bil det er/var?

 

Var en vanlig bil på norske veier og produsert i Europa.

9427824[/snapback]

Har sett den burgunderrøde jeg :) Bor i Fredrikstad. Stefaren min har faktisk snakket med han som eide den.. en eldre kar med sjegg hvis jeg ikke husker feil.

 

Vanskelig å se hvilken bil som er smadra der? hvor er den smadra? :p

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...