Goliath Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Chevelle..du er vel ikke en hardbaka redneck som kjører rundt i amerikanske muskelbiler, er du? Ser nesten ut som det på avataren din ..YeeeeeHaaaw! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Tar friheten til å poste en ny jeg, siden jeg ikke fikk svare på KPGC10-en. Merke og modell, takk. Edit: Treiging. Endret 12. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Honda Accord/Civic coupe?? Rundt 85?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er en slags Nissan ja, men hvilken? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) 323 Coupe? Edit: Feil merke... Sentra coupe?? Endret 12. april 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Det er en Mazda, ikke en Nissan. Og den likner absolutt _ikke_. Er ikke nødvendig å svare om du ikke har peiling i det hele tatt. Edit: Ikke sentra heller, way off. Endret 12. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er så mye som en nissan skyline. Mellom 85 og 91. Kan ikke så mye om japser. Tror jeg er en person som ohh-noo beskriver. Fan av amerikanske biler Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Det er vel en Audi?. Eller kanskje ikke. syns det ser ut som det er ett audi merke bak framskjermen. Eller jeg tror det er en Toyota Camry EDIT: jaja da var begge feil. Endret 12. april 2005 av underground Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ezekiel skal få rett. Er en 1989 Skyline R31 GTS-X. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er vel en Audi?. Eller kanskje ikke. syns det ser ut som det er ett audi merke bak framskjermen. ser absolutt ikke ut som en Audi Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Til dere som ønsket å kutte ut konseptbiler; som trådstarter synes jeg at de skal få bli. Tråden er fin til å få fram biler som ikke er helt A4, noe jeg ønsket da jeg startet denne. Ved å poste konseptbiler, blir det kanskje litt bingo-bango å finne ut av det, men folk får iallfall brydd hjernene sine litt. Rune Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Greit nok at du er trådstarter men tråden har blitt over 62 sider så er det vel ikke du som "bestemmer" lenger men heller felleskapet som dannet trådens populæritet. Hadde vi vært helt OT så kunne du seff gitt skjerpings pga du startet tråden men syntes ikke ellers. Jeg mener at bilen burde være et fysisk kjøretøy og ikke bare en eller annens tegning på datamaskinen. Det blir tullete å gjette et konsept når ikke bilen finnes og tusenvis av konsepter blir lansert hvert år. Kanskje vi kan få en poll på forsiden om hvor vidt vi skal ha med konsepter eller ikke! La det stå 24-48 timer og så ta avgjørelsen basert på den. Da blir det litt mer demokrati enn "jeg bestemmer, dere lytter".. Vad tycks ni folkens? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva med å klapp igjen og post en ny bil? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 En poll er en kjempe god ide Hva hvis det er biler som er stilt ut på f.eks Geneve utstilling eller lignende, og det ikke er en masseprodusert da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå