Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Denne oppgaven irriterer meg mer enn jeg har godt av...

Når man ser hva man kan gå etter:

-Sikkert rekkefirer i den (eksos i sugerørutførelse)

-Tynn skulderlinje på siden

-Gummilist som er like tykk hele veien

-Spesiellt dashbord hvis man ser på delingen til vifta til venstre for rattet

-Frontlykt er ikke trukket rundt hjørnet

-Dørhåndtak man tar tak i fra undersiden

-Blinklyshendelen ser ganske typisk asiatisk ut

 

Problemet er at dashen rundt speedometer ser ganske mye ut som gammel opel. Av de asiatiske så er det vel Daewoo som bygde/bygger på linsens fra opel. Det som synes av senterkonsollen ser ikke så veldig opel ut...

Et skuddi blinde må vel bli chevrolet av en eller annen sort, av asiatisk opprinnelse.

 

EDIT: Leif

Endret av Pitbullo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne oppgaven irriterer meg mer enn jeg har godt av...

Når man ser hva man kan gå etter:

-Sikkert rekkefirer i den (eksos i sugerørutførelse)

-Tynn skulderlinje på siden

-Gummilist som er like tykk hele veien

-Spesiellt dashbord hvis man ser på delingen til vifta til venstre for rattet

-Frontlykt er ikke trukket rundt hjørnet

-Dørhåndtak man tar tak i fra undersiden

-Blinklyshendelen ser ganske typisk asiatisk ut

 

Problemet er at dashen rundt speedometer ser ganske mye ut som gammel opel. Av de asiatiske så er det vel Daewoo som bygde/bygger på linsens fra opel. Det som synes av senterkonsollen ser ikke så veldig opel ut...

Et skuddi blinde må vel bli chevrolet av en eller annen sort, av asiatisk opprinnelse.

 

EDIT: Leif

9416976[/snapback]

 

Du har rett i at bilen er asiatisk, men det er ikke Daewoo eller Opel eller GM for den saks skyld. Denne bilen går under samme merkenavn i både USA, Asia og Norge, men modellen er også solgt som "rebadge" i USA under minst to andre bilmerker. Modellnavnet er altså forskjellig i Norge og USA på utgaven som bærer det originale merkenavnet, men under et av de to andre amerikanske navnene ble bilen solgt med samme modellnavn som i Norge.

 

SeaLion: Det er heller ikke Mazda.

 

Ellers er det en ganske vanlig bil som ikke er noe særlig spesiell på noen måte og det er altså verken Mazda eller Honda.

 

Hadde tenkt å finne et enklere bilde, men da blir den for enkel, og siden Pitbullo er så godt i gang med analysene så fortsetter vi litt til :)

Endret av Dipstick
Lenke til kommentar

Var ikke så lett denne nei.

 

Jeg ser på eksosen, den har sånn "opprullet" ende (sånn som man også kan gjøre med sokkene sine - rulle dem ned på ankelen) :ermm: - og det er det bare Mitsubishi som har som jeg kommer på i farten.

 

Lurer på om det kan være en Mitsubishi Colt eller er det Mirage de heter i USA. De ble vel også solgt som Plymouth der borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...