ELR Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Denne oppgaven irriterer meg mer enn jeg har godt av... Når man ser hva man kan gå etter: -Sikkert rekkefirer i den (eksos i sugerørutførelse) -Tynn skulderlinje på siden -Gummilist som er like tykk hele veien -Spesiellt dashbord hvis man ser på delingen til vifta til venstre for rattet -Frontlykt er ikke trukket rundt hjørnet -Dørhåndtak man tar tak i fra undersiden -Blinklyshendelen ser ganske typisk asiatisk ut Problemet er at dashen rundt speedometer ser ganske mye ut som gammel opel. Av de asiatiske så er det vel Daewoo som bygde/bygger på linsens fra opel. Det som synes av senterkonsollen ser ikke så veldig opel ut... Et skuddi blinde må vel bli chevrolet av en eller annen sort, av asiatisk opprinnelse. EDIT: Leif Endret 3. september 2007 av Pitbullo Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Denne oppgaven irriterer meg mer enn jeg har godt av...Når man ser hva man kan gå etter: -Sikkert rekkefirer i den (eksos i sugerørutførelse) -Tynn skulderlinje på siden -Gummilist som er like tykk hele veien -Spesiellt dashbord hvis man ser på delingen til vifta til venstre for rattet -Frontlykt er ikke trukket rundt hjørnet -Dørhåndtak man tar tak i fra undersiden -Blinklyshendelen ser ganske typisk asiatisk ut Problemet er at dashen rundt speedometer ser ganske mye ut som gammel opel. Av de asiatiske så er det vel Daewoo som bygde/bygger på linsens fra opel. Det som synes av senterkonsollen ser ikke så veldig opel ut... Et skuddi blinde må vel bli chevrolet av en eller annen sort, av asiatisk opprinnelse. EDIT: Leif 9416976[/snapback] Du har rett i at bilen er asiatisk, men det er ikke Daewoo eller Opel eller GM for den saks skyld. Denne bilen går under samme merkenavn i både USA, Asia og Norge, men modellen er også solgt som "rebadge" i USA under minst to andre bilmerker. Modellnavnet er altså forskjellig i Norge og USA på utgaven som bærer det originale merkenavnet, men under et av de to andre amerikanske navnene ble bilen solgt med samme modellnavn som i Norge. SeaLion: Det er heller ikke Mazda. Ellers er det en ganske vanlig bil som ikke er noe særlig spesiell på noen måte og det er altså verken Mazda eller Honda. Hadde tenkt å finne et enklere bilde, men da blir den for enkel, og siden Pitbullo er så godt i gang med analysene så fortsetter vi litt til Endret 3. september 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Var ikke så lett denne nei. Jeg ser på eksosen, den har sånn "opprullet" ende (sånn som man også kan gjøre med sokkene sine - rulle dem ned på ankelen) - og det er det bare Mitsubishi som har som jeg kommer på i farten. Lurer på om det kan være en Mitsubishi Colt eller er det Mirage de heter i USA. De ble vel også solgt som Plymouth der borte? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mitsubishi Mirage er helt riktig. Også solgt som Dodge Colt og Plymoth Champ i sin tid! Din tur turboknut! Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Var vel i USA det der ja, - men hva er det som er her?? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Tipper en Oldsmobile coupe 1947 modell fotografert utenfor Sandesundsv. 21 i Sarpsborg? Endret 3. september 2007 av Mythos Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gir meg over nå.... :!: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da kan dere finne ut hvilen bil som ligger underst her. De viderekommende kan også prøve seg på bilen oppå. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg synes vi bør kunne be om litt mer enn bilmerke, men du skal slippe å fortelle hvor bilkirkegården ligger. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er en Alfa Romeo Alfetta - ca 1973 modell. Bilen på toppen er en Lancia Fulvia Coupe. Skroten er vel lenger nedover i Europa går jeg ut fra. Om dette godtas som svar så er det åpent for førstemann å legge ut ny bil. Jeg har ikke noen bilder akkurat her og nå. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er helt korrekt, turboknut. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Siden ingen har lagt inn bilde har jeg lett gjennom gamle bilder og lurer på hva jeg har tatt bilde av her? Ha alltid med kamera på bærtur... Endret 4. september 2007 av turboknut Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det ligner veldig på restene av en gammel VW Karmann Ghia. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Javisst gjør det det Din tur Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da tar jeg en veldig enkel en... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Helt riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Toyota Mega Cruiser? Edit: dersom vi kan stole på Wikipedia så tar jeg meg friheten å legger ut en ny en Endret 4. september 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå