Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: Legg merke til felgene på sort/hvitt-bildet. De har bare 3 bolter hver, og er et nyttig verktøy for å løse oppgaven. Det samme er bilens lille størrelse, og faktisk også Alfa-Romeo-grillen, som i dette tilfellet faktisk tilhører bilen, selv om bilen ikke heter Alfa Romeo.

Lenke til kommentar

For å oppklare litt: FNM er den brasilianske grenen av Alfa Romeo. Teknisk var Onça basert på DKW-teknikk, det vil si at bilen faktisk hadde forhjulsdrift. DKW hadde nemlig også en brasiliansk avdeling, denne ble kjøpt opp av FNM rett før Onça ble lansert. Den perifere Mercedes-koblingen var det at Mercedes i et par år faktisk eide DKW og Auto Union, før de solgte disse merkene videre til Volkswagen som døpte om den nyeste DKW-modellen til Audi.

Lenke til kommentar
Det er Dipstick sin tur da :p

9279604[/snapback]

Jeg sa at det var hans tur via pm, og han svarte at jeg bare kunne slenge ut en :)

9279613[/snapback]

Ikke at det er så viktig å legge ut neste bil, hadde faktisk tenkt å foreslå at de som har en god en kunne gjøre det, men jeg har da ikke fått noen PM fra deg, og langt mindre svart?

:no:

Lenke til kommentar
Det er Dipstick sin tur da :p

9279604[/snapback]

Jeg sa at det var hans tur via pm, og han svarte at jeg bare kunne slenge ut en :)

9279613[/snapback]

Ikke at det er så viktig å legge ut neste bil, hadde faktisk tenkt å foreslå at de som har en god en kunne gjøre det, men jeg har da ikke fått noen PM fra deg, og langt mindre svart?

:no:

9280899[/snapback]

Du har rett.. Jeg så på en pm fra den 23/7-07

sorry.. :blush:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...