turboknut Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 hehe - jeg mente ikke å være sarkastisk (eller furten) - ikke misforstå. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Den er familielik med Iso Lele. Kan det være en Iso jeg ikke har sett før? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Den ligner nok litt, men det er ikke en Iso. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ... og begge utgavene var omtrent tjue cm bredere utvendig enn de var lange ... Er det bare en illusjon at den virker lengre i lengden enn bredden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Japp btw, noen som har fått med seg at vi er på side 600? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 side 600? Har vel alt etter hva slags side du ser forumet fra ..(?) Jeg er på side 80 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jaok, ejg har standard diskusjon.no theme, og 20 poster pr side , så da blir det side 600 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ooops. Jeg var visst litt trøtt i gårkveld. Mysteriebilen er ikke en produksjonsbil. Så for å gjøre det enklere kan jeg fortelle at det er en nord-europeisk bil med italiensk design. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Et døgn er gått, jeg kan avsløre svaret og overlate stafettpinnen til noen andre, OK? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ellers så får vi bare rote oss fram til hva det kan være. At bilen er italiensk designet er jo enkelt å se, både på linjeføringen og på felgene. Men når du skriver nord-europeisk bil..... (vet ikke)... Kan det være en prototype fra Daf? Bilen ser så smal ut... Eller er det muligens noe Bertonegreier som Volvo har vært borti? Jeg har sett bilde av bilen tidligere men klarer ikke å huske hva det var... Det er så ille når man "har det på tunga"... Endret 2. august 2007 av turboknut Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du er på sporet av noe, tror jeg. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eller er det en eller annen utgave av en Saab Sonett? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg mener det må være en Bertone-designet bil. Eller muligens Pininfarina, men jeg heller mot Bertone. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Engelsk kanskje? Noe slik som Triumph? Michelotti TR5? Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ganske sikker på at det ikke er Volvo da... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Designet er ikke utført hos Bertone, heller ikke Pininfarina eller Michelotti. Men derimot ... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ganske sikker på at det ikke er Volvo da... Hvor sikker? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg har jo sett at fronten på bilen minner mye om den Alfa Junior Zagatoen jeg hadde tidligere.......så kan det rett og slett være et samarbeide mellom Volvo og Zagato? Har tror ikke jeg har hørt om det, men jeg vil jo tro ut i fra designen på bilen at dette må ha foregått på slutten av 60 tallet? Jeg har en god venn som har jobbet i mange år hos design avdelingen hos Volvo, så jeg tror jeg tar en telefon dit... Endret 2. august 2007 av turboknut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå