Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shelby Cobra Prototype?

 

Den pickupen var en Nissan Titan, full size pick up. Kåret til truck of the year av alle amerikanske bilblad. Knock out på de tre store. Rykter om en 600 hk kompressor mata Titan GT. En SRT10 killer.

Vi sier det da... Ford cobra consept....

Din tur!!:D

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne medele et ønske om at konsepter ikke skal bli med i dette emnet i og med at et konsept ikke finnes på veiene og skal man gjette på en konsept så kan man like godt lette gjennom alle bilmerkene som finnes. Det finnes et hav med ugjenkjennelige(sp?) konseptbiler ute der.

 

Men hvis folk syntes jeg bare tøver så si gjerne imot. Dette var bare et ønske fra min side!

Lenke til kommentar
jeg vil gjerne medele et ønske om at konsepter ikke skal bli med i dette emnet i og med at et konsept ikke finnes på veiene og skal man gjette på en konsept så kan man like godt lette gjennom alle bilmerkene som finnes. Det finnes et hav med ugjenkjennelige(sp?) konseptbiler ute der.

 

Men hvis folk syntes jeg bare tøver så si gjerne imot. Dette var bare et ønske fra min side!

Er helt enig der. Ikke noe problem og finne sære consept biler som ingen kjenner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...