Carl Sagan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Toyota supra? Neida lignet på en lada av en eller annen type.. Ikke akkuratt min type favorittbil men.. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er ikke tvil om at det er noe basert på VW Polo fra midt på syttitallet (samme som Audi 50). Jeg har søkt litt kjapt på brasilianske varianter, men finner ikke noe der. Det kan også være en Seat fra overgangen mellom Fiat-baserte og VW-baserte modeller (dvs 1986). Hva med en tidlig Seat Ibiza? I så fall før Mk1..... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Fant den til slutt. Det er en prototype på Lada Samara, 1101 Ladoga. http://www.autosoviet.altervista.org/ENGLI...sse4(lada2).htm Endret 8. april 2007 av Mythos Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Godt gjort. Jeg søkte lenge på Lada, pga midtstolpen som er klin lik Samara. Men jeg ga opp. Men her må da russerne ha kopiert VW. Den er svært lik VW Polo, første versjon. Endret 8. april 2007 av perjohan Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Siden jeg har dokumentert bildet og påskekrimmmen starter nå tar jeg en ny påskenøtt som jeg tror kan by på litt hodebry. Denne er ikke noen prototype, men produsert i 23 tusen eksemplarer. edit: obs. glemte bildet... Endret 8. april 2007 av Mythos Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den har familielikhet med gamle Vauxhalls, ca 1950, så jeg regner med det er en slik. Jeg fant ikke noe i første søk; prøver litt til. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er ingen Vauxhall, og heller ikke i familie. Men du er i rett land. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er en Jowett Javelin 1947-1953. Den var ikke helt lett. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Riktig. Det var faktisk en bil med en interessant historie som desverre ble kort. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Da har jeg funnet en annen, som forresten også (hint) har en relativt kort og interessant historie: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har sett den før her på forumet tror jeg. Antakelig derfor jeg husket at det var en australsk Leyland, og fant at modellbetegnelsen er Force 7V. Sedanversjonen hette P76. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Også jeg som trodde den var vanskelig..... Du får se om du finner en vanskeligere, du. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Tar heller en lettere så andre enn perjohan har sjans . Denne burde være grei. edit: Hint1. En bil med samme modellbetegnelse produseres idag. Og noen synes den er mindre pen. Endret 9. april 2007 av Mythos Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Fiat Multipla Ny bil. Endret 9. april 2007 av sluffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Den blå må være en Bmw M3, den gule må være en Corvette C5 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan godt stemme det. Nå som vi har fått to av tre biler ut av verden, må det vel være mulig å finne den siste også. Jeg hadde ikke hørt om den før jeg fant den, så jeg kan se om jeg finner litt info om merket eller noe. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal vi til US? ER det en Saleen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke en Saleen. Vi skal til US ja, nærmere bestemt Florida. I år lanserte merket en ny modell, som så vidt jeg har skjønt er en turboversjon av en tidligere modell de har. Nå, med den nye modellen har de (så vidt jeg ser) tre modeller, alle er vel så godt som samme bilen, med forskjellig innmat. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det kansje en Panoz? Evt. Mosler eller Vector? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå