Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en mester på Google ;) Og ja, Laboer knuser Ferrari, i alle fall i følge bonden som grunnla Lamobrghini

8316296[/snapback]

Lamborghinier er ikke de beste bilene for å komme rundt en sving eller en kurve, de er derimot de beste bilene for å vise seg. Ferrari har et litt annet image.

Ferruchio hadde vel en noget subjektiv mening. :p Men jeg liker Lamborghini, ikke det det går på.

Lenke til kommentar
Er en mester på Google ;) Og ja, Laboer knuser Ferrari, i alle fall i følge bonden som grunnla Lamobrghini

8316296[/snapback]

Lamborghinier er ikke de beste bilene for å komme rundt en sving eller en kurve, de er derimot de beste bilene for å vise seg. Ferrari har et litt annet image.

Ferruchio hadde vel en noget subjektiv mening. :p Men jeg liker Lamborghini, ikke det det går på.

8316667[/snapback]

men i fordhold til ferrari så synes jeg at de er bedre utseende på lamborghiniene å bedre motorer;)

Lenke til kommentar

8316296[/snapback]

8316667[/snapback]

men i fordhold til ferrari så synes jeg at de er bedre utseende på lamborghiniene å bedre motorer;)

8316760[/snapback]

men lamborghini va jo best i 12 år eller noe sånt når dem hadd laget den countachen

vis du har sett i autofil;)

Lenke til kommentar
Jeg er enig med tZar at det må være en VW Parati, og dessuten er ikke denne en diskusjonstråd. Foreslår at De som vil diskutere om pappas bil er best lager en egen tråd.

8317106[/snapback]

men herre gud da!!

e jo ikke nå liv her så ka e vitsen me å vente på et svar fra en som har lagt ut en eller anna bil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...