Lada2103 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Daf, nix. Skulle ikke forundre meg stort om det var en Goggomobil. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, okeida. Du får poste nytt bilde. Men det står faktisk Lotus Omega i posten til skyline. Og den ser ikke ut til å være redigert Lotus laga 3.6 literen, gikassa kom fra ZF (samme som i corvette zr1). Du har litt rett, men motoren er basert på en Opel (GM) 3 liters rekke sekser. Og moddet og bygget av Lotus. På norske veier heter den Lotus Omega, Lotus emblem i grill og bak, Omega merket på hekken. Lotus Carlton fra england. Laget tett oppunder 1000biler....husker ikke eksakt. + mange ombygde kopier som går rundt. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) ...........denne modellen gjikk under navnet Nissan Bluebird i Europa, karrosseri: HT/T12 (altså siste karosseri i Europa), ble solgt ifra 86-90 i Europa. I Europa hadde Bluebirden denne type grill på T12 karrosseri........... Onkel har en Stanza....ser ikke helt lik ut nei......men det er en combi coupe da.... Endret 7. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Greit, greit.Har en fin bil på lager nå skjønner du. Morsom liten tysk sak. Sikker på den er tysk? Er det ikke en Fiat 500 F/R/L fra midt på 60 tallet, voldsomt lik i allefall.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Daf, nix. Skulle ikke forundre meg stort om det var en Goggomobil. Selvfølgelig er det det. Goggomobil T250. Go ahead. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er det ikke en Fiat 500 F/R/L fra midt på 60 tallet, voldsomt lik i allefall.... Å si at den ligner voldsomt er vel å ta i litt... Skulle nok sett forskjell på en Fiat 500 og en Goggomobil "any day". Hva med denne her da: Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du har litt rett, men motoren er basert på en Opel (GM) 3 liters rekke sekser. Greit, burde vel skrevet at lotus bygde motoren. De tok såklart utgangspunkt i motoren fra omega 3000 (24v utgaven som kom i 1990 hvis jeg ikke er helt på jordet). Men det er vel ikke mye som er likt en vanlig 24v 3liter. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Du har litt rett, men motoren er basert på en Opel (GM) 3 liters rekke sekser. Greit, burde vel skrevet at lotus bygde motoren. De tok såklart utgangspunkt i motoren fra omega 3000 (24v utgaven som kom i 1990 hvis jeg ikke er helt på jordet). Men det er vel ikke mye som er likt en vanlig 24v 3liter. Det er nok riktig det, er ikke expert på Omega'n, men sikla lenge på en sånn, og da "studerer" man. Ikke veldig mye omega motor igjen nei, den stammer forøvrig fra Senator (Hadde selv en Senator i Lotus Omega fargen... )...som igjen stammer fra Commodore. Endret 7. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Matra Murena? man trenger ikke være den største experten på biler når det står "automobiles Matra" med relative store bokstaver i bakgrunnen ..nei, det har vi ik-ik-ikke sett.. men det rikitge navnet er kanskje Talbot-Matra Murena / Talbot Matra Murena? ...rett ska være rett.. EDIT: Google-skillz: fant evnt. kilden på nettet.. Endret 7. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Matra Murena? Det stemmer. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hmmm, siden ingen har greid å legge inn et bilde på MANGE timer, så kan kanskje jeg snike meg inn med en liten nøtt?? Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mitsubishi Colt? Nix... ikke japansk.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Buick Skyhawk eller hva den heter. Alternativt Chevrolet Monza *edit: nei, nå er jeg helt på jordet. Monza/skyhawk har doble lykter foran, og er litt større Endret 8. april 2005 av Ezekiel Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Buick Skyhawk eller hva den heter. Alternativt Chevrolet Monza *edit: nei, nå er jeg helt på jordet. Monza/skyhawk har doble lykter foran, og er litt større Sorry, ikke amerikansk heller... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vauxhall Sports Hatch Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vauxhall Sports Hatch Jepp, er en Vauxhall, men ikke noen sports hatch... Bilen har en 1,2l motor... Ble solgt med opptil 3,2l motor... noen som tør gjette på modellnavn? Edit: Må stikke nå... bilen er en 1978 Vauxhall Chevette L med 1,2l motor og bakhjulstrekk... har faktisk greid å burne med den... Endret 8. april 2005 av FlatBeat Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vauxhall Sports Hatch Jepp, er en Vauxhall, men ikke noen sports hatch... Bilen har en 1,2l motor... Ble solgt med opptil 3,2l motor... noen som tør gjette på modellnavn? Edit: Må stikke nå... bilen er en 1978 Vauxhall Chevette L med 1,2l motor og bakhjulstrekk... har faktisk greid å burne med den... Måtte bare skrive ned i en fei, var så mange som leste tråden.... rakk ikke finne det ut, det er den engelske utgaven av Opel Kadett City....dama hadde en.... Da ta jeg en ny en da.....hehe Endret 8. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå