Tor Anders Berven Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Pontiac Fiero ? Nope. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mitsubishi Starion, årsmodell og typebetegnelse vet jeg dessverre ikke Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mitsubishi Starion, årsmodell og typebetegnelse vet jeg dessverre ikke Mitsubishi Starion Turbo Intercooler er helt korrekt, ikke sikker på årsmodell, midt på 80 et sted. Dette er en amerikans utgave litt bredda skjermer etc.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Utrolig god å sitte i, har hatt slik før. Bilen på bildet er fra en salgsannonse, fant den da jeg leta etter kurrante biler som jeg har råa til Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Pontiac Grand Prix begynnelsen av 80 tallet Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Med en gang jeg så nicket skjønte jeg at dette kom til å bli en lett oppgave. Gratulerer, svaret er helt korrekt 1986 modell, med (uoriginal) 326 motor. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Chevrolet Corvair, lettere modifisert Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Chevrolet Corvair, lettere modifisert Neste.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Uten å avsløre noe så kan jeg si så mye som at du antakeligvis ser minst 10 slike biler på en gjennomsnittlig dag. Med mindre du sitter inne hele døgnet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gammel Mazda 626? Eller er det en amerikaner? Chrysler? Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hihi Goophy: Modellen ble solgt i USA, men da sitter bremselysene over blinklysene helt bakerst. Altså omvendt fra bildet der. Ingen tysk eller amerikansk bil Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Toyota Camry, 87-91mod, hvis det er riktig kan den som vil legge ut bilde. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hehe Nei heter ikke Laurel, men du er på rett spor denne modellen har vært solgt i norge, men det var på 80 tallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå