Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser klare trekk av Lister Storm her gitt. :)

edit: Siden jeg er 99,999999% sikker på at det er rett svar, så kan noen andre legge ut et nytt bilde siden jeg ikke har tid nå. Så førstemann til mølla. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jeg ser klare trekk av Lister Storm her gitt. :)

edit: Siden jeg er 99,999999% sikker på at det er rett svar, så kan noen andre legge ut et nytt bilde siden jeg ikke har tid nå. Så førstemann til mølla. :D

7851914[/snapback]

b291apa.jpg

Tror jeg var først

Lenke til kommentar

At det er en Bentley er jeg rimelig sikker på, men utover det blir det verre. Får tippe Bentley S1 Mulliner 1956 modell.

Edit: I mangel på repons tar jeg sjansen på at det er mer eller mindre rett og poster en bil jeg så nylig. Den ser litt gammelmodig ut, men produseres enda.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
At det er en Bentley er jeg rimelig sikker på, men utover det blir det verre. Får tippe Bentley S1 Mulliner 1956 modell.

Edit: I mangel på repons tar jeg sjansen på at det er mer eller mindre rett og poster en bil jeg så nylig. Den ser litt gammelmodig ut, men produseres enda.

7855964[/snapback]

Joda du hadde rett :)

Lenke til kommentar
Forgassermotor? 14 tegn osv osv.

7864822[/snapback]

Ja... det stemmer... Som sagt ifra sør nærmere bestemt den sydlige delen av jordkloden... og dere er på riktig spor er en xr utgave men ingen av xr4'ene, dvs Xr4i, Xr4x4 eller Xr4ti

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...