Zardoz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) En variant av Toyota Corona? edit: tror jeg misforstod deg, Ezekiel, det er altså ikke snakk om noe japansk? Endret 5. april 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) På sett og vis er den vel japansk. Re-badging kalles det. Det er altså den ikke-japanske utgaven jeg er på jakt etter. Bilen har vært med i "pimp my ride" som går på MTV. Finnes ingen slike biler i Norge, såvidt jeg vet. Edit: pimp my ride går da så absolutt ikke på discovery, slik jeg tilfeldigvis skrev :!: Endret 5. april 2005 av Ezekiel Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) En Ford Ranger tenker jeg =) Edit : Tidlig 80 kanskje? Endret 5. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje vi skal gjøre oss ferdig med en bil av gangen, eller hur chil? Ford Ranger er dessverre feil det også Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Enda et hint: Opprinnelig en Isuzu som fikk nytt navn da den ble solgt i USA. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Chevrolet LUV, S-10 ? edit : skrivemangel Endret 5. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 AHA Kult =) Endelig en jeg fikk til (etter noen hint ) her kommer en fet bil Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er dette en konsept eller finnes bilen?..på veien..? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Ikke en modda ferrari. Edit : Sånn at jeg ikke driter meg ut. Tror denne ble basert på en ferrari ja Ble laget 1 av denne bilen. =) Og ja den har lov til å kjøre på veien. Endret 5. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 aner småugler i mosen når du selv ikke er sikker på hva slags bil dette er..og hvis det er produsert bare EN av denne typen så er det mest sannsynligvis en konseptbil..da nytter det ikke å gjette seg frem til denne..så hvis ikke du finner på å bytte til en ikke-konsept bil så står jeg over denne runden.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Humm.... var kanskje litt i vanskeligste laget, vet ikke... Denne var med på slike "spille-kort", har ikke folk hatt det når de var mindre? Var en bunke med "supercars" hvor denne var med, og en annen bunke med "Lastebiler", og en med noe annet =) Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg hadde sånne kort! men aner ikke åssen bil det er... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal jeg legge ut en lettere? Si ifra Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 kanskje legge ut en bil t.o.m. DU vet hva er...?! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jaja, ok, trodde det var fler som ante noe om denne. Var uansett en Colani Lotec Testa D'Oro det der oppe, 750hk etc. Laget 1 for å bryte div rekorder, tror aldri den brøt så mange da men. Her kommer en ny en, som burde være RIMELIG enkel så lenge man ikke blir distrahert av andre ting på bildet (Kanskje prøve å få til HELE tittelen på denne også, siden den er så lett) Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Lamborghini Diablo SV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå