MasterOfDisaster Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ny bil snart eller? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hva slags bil er dette? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det kan da ikke være annet en en gammel Dodge? Fra tredvetallet. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) tror per har rett der; 1936 dodge 4-door Endret 2. november 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jepp, det er rett Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da kan det vel faktisk være en norskbygd Dodge som er avbildet? På 30-tallet ble det nemlig bygd et antall Dodge på norsk jord. Bilene kom som deler i kasser og ble satt sammen i Norge. Noen av disse bilene ble spesialbygd for innenlandske særbehov. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er svært sannsynlig. De kom i kasser, såkalt CKD - Completely Knocked Down - og ble bygd på Strømmen Versteder. Det ble bygd flere slike Dodger der. Ellers er det vel min tur å finne fram et nytt bilde: Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ombygd chevy av et slag? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kaiser-Darrin DKF-161. 54-55 modell. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kaiser-Darrin DKF-161. 54-55 modell. Ha en fin dag. 7220974[/snapback] Helt riktig. Er det ikke utrolig hva folk vet? Du får finne fram et nytt bilde, huffadhemi. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kaiser-Darrin DKF-161. 54-55 modell. Ha en fin dag. 7220974[/snapback] Helt riktig. Er det ikke utrolig hva folk vet? Du får finne fram et nytt bilde, huffadhemi. 7222823[/snapback] Jo det er helt utrolig hva folk vet! Hadde kanskje greid å gjettet på 10-17 av bilene her inne Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Helt riktig. Er det ikke utrolig hva folk vet? 7222823[/snapback] Monstrous American Car Spotters Guide 1920-1980 er din venn. Har nettop hoppet inn i denne tråden så vet ikke helt hva som har vært eller ikke men jeg satser på denne... Edit: rot med attachment men fungerer allikevel ser jeg så jeg fjernet en link. Ha en fin dag. Endret 5. november 2006 av huffadhemi Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pen bil. Den har vært med før i denne tråden. La det være tips nok. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pen bil ja! Den er helt fantastisk! Det er en Facel Vega HK500. Den lille franske bilfabrikken som laget sportsbilen som plutselig ALLE filmstjerner måtte ha. Chrysler Hemi motor hadde de også når de ikke hadde volvomotor (men da het de Facilla). For ordens skyld: Jeg har ikke sett etter svaret tidligere i tråden. Det ville jo være juks. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pen bil ja! Den er helt fantastisk! Det er en Facel Vega HK500. Den lille franske bilfabrikken som laget sportsbilen som plutselig ALLE filmstjerner måtte ha. Chrysler Hemi motor hadde de også når de ikke hadde volvomotor (men da het de Facilla). For ordens skyld: Jeg har ikke sett etter svaret tidligere i tråden. Det ville jo være juks. 7245777[/snapback] Facel Vega er virkelig noe av det vakreste som er kreert ja. Og det hjelper jo veldig på at den har en av tidenenes mest legendariske motorer. *Kjøpe seg Facel Vega en gang* Men uansett, stafett pinnen er vel overbrakt og neste gang skal jeg sørge for å bruke søkefunksjonen før jeg legger ut bilde. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Denne er det sikkert endel som kjenner igjen med én gang, men jeg legger den ut likevel fordi det er kanskje den bilen jeg liker aller best! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hadde vært gøy å se brødrene Solberg i noen slike. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En Renault 16 parkert ved siden av en Renault Alpine A110. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Som Alpine entusiast må jeg bare si at svaret er RIV RUSKENDE GALT/ONDSINNET LØGN! Enhver entusiast er nemlig forpliktet til å presisere at det heter Alpine A110 og ikke under noen omstendigheter Renault Alpine A110! I værste fall, hvis du absolutt må ha med Renault er det Alpine Renault A110. Renault Alpine betegnelsen kom først på A310 modellen, men at det står feil produsent om en A110 er nesten like vanlig som at det står den riktige. På en annen side kjenner du jo igjen bilen og vet opplagt hvilken bil det er, og det er jo poenget med denne leken . Dessuten, du identifiserte jo den eneste Renaulten på bildet og 16 er jo riktig! Gratulerer, din tur! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Beklager slurvete og fornærmende betegnelse på Alpine Da prøver vi denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå