Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er gått et drøyt døgn er det kanskje på tide med litt flere tips? Jeg har ikke letet så mye, men det er kanskje så veldig mange andre som følger med på denne tråden siden det ikke er noen som har funnet ut hva som er på bildet?

Det er sikkert mange flere enn vi som er her nesten daglig som synes det er morsomt å gjette på bilbilder, men det er litt synd at vi er så få som bruker denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg var nok litt vanskelig med deg da du nevnte at det kunne ligne en Alfa Romeo Spider, hadde det ikke vært for hekken. Det er en Alfa Romeo Spider Veloce. Den hadde denne hekken rundt 1992. Jeg burde nok gitt deg rett på det med en gang.... Sorry. På den annen er det mulig å finne bilder av eksemplarer med denne utypiske Alfa-hekken om du eller en annen hadde søkt. Du får komme med en ny.

Lenke til kommentar
Vi kan jo prøve denne.

6853402[/snapback]

Vi skal vel over dammen og nedenfor ekvator nå? :whistle:

6854181[/snapback]

Det er nok ganske korrekt :roll:

6854815[/snapback]

Ingen andre som vet det? Gurgel BR800 er navnet på bilen, og Gurgel var et brasiliansk merke, oppkalt etter grunnleggeren Amaral Gurgel. Gurgel var på en måte den brasilianske Land-Rover-en, og merket hadde flere modeller på programmet: http://www.jcgurgelguerreiro.hpg.ig.com.br...losdagurgel.htm

Jeg har ikke tid til å komme med en ny oppgave nå, så førstemann til mølla ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...