Mythos Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Lanci Gamma Coupe 6741899[/snapback] Stemmer med Lancia Gamma Coupe Lenke til kommentar
spitz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Jeg tenker Italia og Bertone. Jeg synes den likner en hel del på Iso Grifo, men etter å ha lett litt tror jeg ikke det er en Grifo. Dessuten synes jeg den kan minne om midt-sekstitalls Fiat, uten at jeg har funnet noe der heller. Jeg tror fortsatt Bertone har hatt en finger med i spillet, og at den er fra Italia på midten av sekstitallet, men der stopper det litt opp for meg for øyeblikket. Endret 28. august 2006 av spitz Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Sekstitallet er riktig, den er bygget i Italia, men Bertone er feil. Basis for bilen er ikke italiensk, og heller ikke merket. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Den var basert på tysk Ford 20M, og ble bygd av av et italiensk merke som het Osi (motsatt bokstavrekkefølge i forhold til det mer kjente Iso). Osi 20M altså, noen steder blir den kalt Osi Ford 20M og andre steder Ford Osi 20M. Den ble solgt gjennom Ford-forhandlere og det finnes minst en av de i Norge: Jeg så Osi 20M for første gang i ei bakgate i Paris. Da hadde jeg ikke hørt om merket Osi og trodde et øyeblikk jeg hadde kommet over en ukjent Iso-modell. Men det var altså ikke fullt så eksotisk. Endret 29. august 2006 av SeaLion Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den var basert på tysk Ford 20M, og ble bygd av av et italiensk merke som het Osi (motsatt bokstavrekkefølge i forhold til det mer kjente Iso). Osi 20M altså, noen steder blir den kalt Osi Ford 20M og andre steder Ford Osi 20M. Den ble solgt gjennom Ford-forhandlere og det finnes minst en av de i Norge: Riktig. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ny oppgave, jeg beklager pausen! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Den ligner endel på en Gordon Keeble, men jeg er ikke særlig sikker på at det er en. Den så litt for "japsete" ut. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Datsun BLRA-3 (Prince Skyline Sport). Er ikke 100% sikker på om dette er korrekt, men det første som slo meg når jeg så bilen var "Skyline". Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Datsun BLRA-3 (Prince Skyline Sport). Er ikke 100% sikker på om dette er korrekt, men det første som slo meg når jeg så bilen var "Skyline". Prince Skyline Sport er korrekt, bilen ble designet av italienske Michelotti og lansert i 1963. I 1966 ble bilmerket Prince kjøpt opp av Nissan, og modellene Prince Skyline og Prince Gloria ble omdøpt til Nissan Skyline og Nissan Gloria (verken Skyline eller Gloria har noensinne hett Datsun). Din tur. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, ikke lett det her, men får prøve meg med denne. Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Mitsubishi Colt Galant GTO-MR 1970 Ny bil: Endret 2. september 2006 av icaruz Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er ikke ulikt en Mitsubishi Galant Lambda, fra ca 1978. Men noen detaljer kan tyde på at det er en US-versjon, dersom det fantes en slik. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg tror du har rett i at det er en US versjon av Mitsubishi Galant Lambda. Litt googling viser at de ble solgt under navnet Dodge Challenger fra 1978-83. Det er visst også en som heter Plymouth Sapporo. Hvem av dem det kan være aner jeg ikke. Hvis dette stemmer synes jeg du skal få rett Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er ikke ulikt en Mitsubishi Galant Lambda, fra ca 1978. Men noen detaljer kan tyde på at det er en US-versjon, dersom det fantes en slik. 6809682[/snapback] Riktig. Det er en 1978 Dodge Challenger, en US versjon av Mitsubishi Galant Lambda. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det gikk tydeligvis nedover med den gamle kultbilen Challenger. Jeg synes 70-modellen er litt heftigere. Jeg legger ved et lite bilde av den. Tilslutt tar jeg med et bakfrabilde av en berømt bil. Personlig synes jeg den er lite heldig fra denne vinkelen. Siden den er ganske kjent, er det sikkert noen som tar den fort. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det må da være en Citroen SM? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Javisst er det det. Som jeg sa, var den ikke så veldig vanskelig. Du får høyne vanskelighetsgraden, Mythos. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ikke så vanskelig denne heller. Det viser en merkeklubb på treff. Hva slags bil har de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå