Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den minnet meg litt om en De Tomaso Pantera ved første øyekast, men det er jo ikke den. Kan det være noe som er basert på den?

 

Innocenti har jo laget noen biler i samarbeid med De Tomaso. Blant annet en liten sak ved navn Turbo De Tomaso. Liten Fiat Uno sak, som helt sikkert var ment som en konkurent til akkurat denne. :)

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Den var så stygg, at jeg tror ikke det kan ligge en seriøs designer bak. (Men bevares...jeg har tatt feil før...i 1990, tror jeg det var :p ). Jeg tror det må være et eller annen byggesett - kit car - trolig på VW-basis. Det er og har vært mange slike. Jeg legger inn bilde av en av dem. Jeg vet det ikke er den, men den ligner litt. Hvis jeg har rett, er det håpløst å søke, for det er så mange glassfiberbyggesett ute og går. Riktignok ikke i Norge, for der får man dem ikke godkjent. Men overalt ellers.

 

EDT: Det er ikke meningen at noen skal gjette hva bildet jeg legger ut forestiller. Det er bare ett av mange eksempler på glassfiberbyggesett til VW, denne heter Nova.

post-80846-1150396777_thumb.jpg

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Det står vel i første post at det ikke skal være konseptbiler, men det har jo vært mange slike. Poenget mitt, er at jeg gidder ikke å lete hvis det er en kit car. Det er jo liten sjans å kjenne den igjen, for de fleste kit cars er lite avbildet, og de er lagd i små serier.

 

Men: Kanskje tar jeg feil. Kanskje er det ikke en kit car? Bare en sportsbil med lite heldig design (min subjektive mening). Det er jo mange slike også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...