Spirograf Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Klarer ikke å bli klok på nesen til den bilen... Den minner om noe jeg ikke klarer å sette fingeren på, og det irriterer meg! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Er det en SørAfrikaner dette? Chevrolet Firenza men er usikker Endret 12. juni 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det en SørAfrikaner dette? Chevrolet Firenza men er usikker Den er verken fra Sør-Afrika eller et GM-produkt. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Er det en Capri? hehe, er ikke så expert på biler, capri me am-ford front Er Det Faktisk En Prince? Er usikker, me er 99% sikker på at det er japs! Endret 13. juni 2006 av Getaway in AA Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det en Capri? hehe, er ikke så expert på biler, capri me am-ford front Er Det Faktisk En Prince? Mercury laget den europeiske Ford Capri for det usanske markedet i sin tid, deretter var Mercury Capri en variant av Ford Mustang og til slutt var Mercury Capri en liten australsk roadster. Men oppgavebilen er verken en Ford eller en Mercury. Heller ikke en Prince. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gammal Corolla? Dette blir vel bare verre og verre svar! Hehe! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gammal Corolla? Nei, det er ikke en Toyota. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er noe Mitsubishi 1969-1970 over den. Men jeg synes ikke fronten stemmer helt. Jeg satser likevel på Mitsubishi. Men modellen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er noe Mitsubishi 1969-1970 over den. Men jeg synes ikke fronten stemmer helt. Jeg satser likevel på Mitsubishi. Men modellen vet jeg ikke. Det er ikke en Mitsubishi (eller Colt som merket het den gangen). Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Har Mitsubishi hett Colt en gang? Trodde det kun var en av modellene deres. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Har Mitsubishi hett Colt en gang? Trodde det kun var en av modellene deres. 6303520[/snapback] Jepp, det har de. Colt GTO (eventuelt Galant GTO) mener jeg å huske var en kjent modell fra dem. Endret 13. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
TSCN Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 lov å henge seg på? Ligna litt på en Vauxhall Viva men tviler for at det er det! Tipper det er japansk! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 lov å henge seg på? Det er det alltid. Velkommen!Ligna litt på en Vauxhall Viva men tviler for at det er det! Som jeg nevnte i et tidligere svar, det ikke et GM-produkt.Tipper det er japansk! Ja, det er den faktisk, og noen av de klassiske kjennetegnene på en en japansk bil er med på bildet, nemlig høyrerattet (japanerne kjører på den engelske siden av veien), og ytterspeilenes plassering laaangt fram på forskjermene. Dette var gjeldende kjøretøyforskrift i Japan til et stykke ut på 80-tallet, man fikk ikke godkjent en bil i Japan uten at speilene var montert på den måten. Som sagt ble dette med den japanske speilplasseringen normalisert etter resten av verdens forbilde et stykke ut på 80-tallet, men de fleste japanske biler blir fortsatt designet med høyreratt, de japanske bilene som selges i Europa og USA er enten konverterte til ventreratt, eller de er rett og slett designet og produsert i Europa eller USA. Så bilen er altså japansk, men som jeg allerede har nevnt, den er verken en Datsun, Nissan, Prince, Mitsubishi, Colt, Toyota eller en Mazda. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg ser at den ligner svært på Subaru Leone 1972. Kan det være en variant av standardversjonen, evt en "bror", selv om jeg ikke finner den ved søk? Endret 14. juni 2006 av perjohan Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg ser at den ligner svært på Subaru Leone 1972. Kan det være en variant av standardversjonen, evt en "bror", selv om jeg ikke finner den ved søk? Det kan godt hende den ligner litt, men det er heller ikke en Subaru. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis jeg sier Toyopet, hva sier du da? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis jeg sier Toyopet, hva sier du da? Da sier jeg feil. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dette var en skikkelig nøtt. Hadde det ikke vært for at du allerede har sagt at det ikke er en Datsun, ville jeg tippet på Prince, ut fra fronten. Prince Motor Corporation gikk sammen med Datsun i 1966. Jeg tror imidlertid ikke det er noen biler etter 1967 som har hatt PMC-navnet. Bilen du har funnet bilde av er en åpenbar 70-74-modell. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dette var en skikkelig nøtt. Hadde det ikke vært for at du allerede har sagt at det ikke er en Datsun, ville jeg tippet på Prince, ut fra fronten. Prince Motor Corporation gikk sammen med Datsun i 1966. Jeg tror imidlertid ikke det er noen biler etter 1967 som har hatt PMC-navnet. Bilen du har funnet bilde av er en åpenbar 70-74-modell. Som sagt er det ikke en Prince/Nissan/Datsun, men din analyse av når bilen er fra er korrekt. Den ble lansert helt på slutten av 60-tallet og var i produksjon til et lite stykke utpå 70-tallet. Lenke til kommentar
TSCN Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe, da sier jeg Honda 1300! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå