simen_k Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Linjene på siden minner om MG, men de selger ikke biler lengre Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 nope, er helt orginal fra fabrikk den der 5723894[/snapback] Ironi? Mitsuoka Le Seyde. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Det finnes diverse amerikanske firmaer som bygger slike smakløse neoklassiske biler. Får tippe på Tiffany Classic i mangel på bedre forslag Edit: Obs, den ver visst løst. Sorry. For seint ute med feil svar;-) Endret 8. mars 2006 av Mythos Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) jepp, den var løst, dog så synes jeg den er rimelig lekker jeg og nei, det var ikke ironi, mitsuoka driver faktisk sin egen fabrikk hvor de bygger dem om, altså; helt orginal fra fabrikk Endret 8. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Dårlig gjort å gjøre denne... ...om til dette: Da går jeg videre: Endret 8. mars 2006 av Zoidman Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Lotus 340R? Veit den ikke har dører, men kan jo hende noen har bygd det på'n Edit: Det andre var hva for noe? Minner om en litt "tricked out" Honda Civic Endret 8. mars 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det er en K1 attack En skikkelig plastikkbil Endret 9. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Huff. Jeg la jo inn det for noen timer siden. Hvor ble det av? Jaja, legg ut ny da Warpig. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 og her kom den nye.......... 5723354[/snapback] Nissan Silvia S15, "litt" modifisert 5723556[/snapback] HEFITG mod, feteste bilen jeg har sett på lenge. ;D Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det andre var hva for noe? Minner om en litt "tricked out" Honda Civic CIVIC?? Hvordan våger du å kalle en Nissan Silva for Civic? Silvia er en driftelegende, i motsetning til Civic som er en bedriten familiebil. Silvia S15 kommer forresten til å spille en stor rolle i Teh Fast and the Furious: Tokyo Drift. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det andre var hva for noe? Minner om en litt "tricked out" Honda Civic CIVIC?? Hvordan våger du å kalle en Nissan Silva for Civic? Silvia er en driftelegende, i motsetning til Civic som er en bedriten familiebil. Silvia S15 kommer forresten til å spille en stor rolle i Teh Fast and the Furious: Tokyo Drift. 5727689[/snapback] Nja, synes du skulle passe deg med å kalle ting bedritne, jeg har værken noe til overs for civic eller silvia, men jeg har i hvert fall ikke noe til overs for folk som kaller andre ting bedritne uten en begrunnelse. Han spørte tross alt bare om det var en civic, og forresten, en civi er da mer ungdomsbil enn familiebil, og en bil blir ikke en legende av at den er med i en film som fast and the furious: tokyo drift. Det sier som regel bare at bilen er en sånn typisk plastikkstyling-type bil. Men tilbake til oppgaven, jeg vet ikke så mye om bilen, men den kommer i hvert fall fra england Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nja, synes du skulle passe deg med å kalle ting bedritne, jeg har værken noe til overs for civic eller silvia, men jeg har i hvert fall ikke noe til overs for folk som kaller andre ting bedritne uten en begrunnelse. Han spørte tross alt bare om det var en civic, og forresten, en civi er da mer ungdomsbil enn familiebil, og en bil blir ikke en legende av at den er med i en film som fast and the furious: tokyo drift. Det sier som regel bare at bilen er en sånn typisk plastikkstyling-type bil. Beklager off-topic igjen, men jeg må bare få ferdig dette. Slapp av, mente det litt som kødd. En film gir ikke bilen legendestatus, Silvia har vært kjendt som den beste og mest brukte driftebilen i 3 generasjoner i det japanske driftemiljøet. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Okey Men tilbake til oppgaven, nå har jeg egentlig sagt ganske mye til at det skal være en såpass lett bil som det er, så jeg venter at en av dere der ute skal ta den på strak arm nå Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 kan minne om en gammel Jaguar XJ220 men den har litt for runde former kanskje Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er nok ikke en jaguar xj220. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Spectre R42 eller R44 eller noe Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Spectre R42 eller R44 eller noe 5731815[/snapback] en 1996 spectre r42,så ja, du hadde riktig. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skal du legge ut et bilde snart Marius_EV? har liksom venta litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå