Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Hva med denne?

 

post-95105-1141768578_thumb.jpg

5718224[/snapback]

 

Det er et konsept fra britiske Panther Westwinds, som også produserte Panther Solo 1 og Solo 2. Denne er kalt Panther Solo 3, men kom aldri lenger enn til konseptstadiet.

5719323[/snapback]

 

Det stemmer. Jeg hadde forøvrig godtatt Solo 2 også, da det bare er hekken som er forskjellig. Forøvrig tror jeg det var koreanerene som kom med denne bilen, da Young Kim kjøpte fabrikken i 1980. Dette kunne blitt en Ssangyoung jeg kunne tenke meg å kjøpe!

 

Værsågod neste.

 

(Kilde, Wikipedia, www.panthersolo.com)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det stemmer. Jeg hadde forøvrig godtatt Solo 2 også, da det bare er hekken som er forskjellig.

5719586[/snapback]

 

Blant annet frontfanger og lykter er da også relativt forskjellige på Solo 2 og 3? ;)

 

Her er en ny. Vet den er gammel, men kunne ikke dy meg :roll:

post-90365-1141816133_thumb.jpg

Endret av spitz
Lenke til kommentar

OK - et par hint som nok hjelper dere et stykke i riktig retning:

 

Dette er et britisk selskap som nok er mest kjent for en helt annen type maskiner enn biler, selv om de produserte 17 forskjellige modeller mellom 1927 og 1964. Jeg vil tro alle her har vært borti en slik maskin som dette selskapet fortsatt er en verdensledende produsent av, som de har vært siden slutten av 1800-tallet.

 

Det er også en stor sannsynlighet for at dere vil tenke på navnet til dette selskapet umiddelbart om dere tenker på en slik maskin som selskapet er kjent for, da slike maskiner på mange måter har blitt synonymt med dette selskapet.

Endret av spitz
Lenke til kommentar

Jeg tror det må være en Singer, det ser ut som en av etterfølgerene til Nine Roadster modellen deres, men jeg ser ikke forskjell på dem (de het vel 4A, 4AB, 4AC og 4AD). Hvis dette er rett er hintene litt misvisende ettersom Singer ble produsert i hvertfall til 1970, med bla. modellen Chamois som var en litt bedre utstyrt Hillman Imp.

Endret av Campus
Lenke til kommentar
Jeg tror det må være en Singer, det ser ut som en av etterfølgerene til Nine Roadster modellen deres, men jeg ser ikke forskjell på dem (de het vel 4A, 4AB, 4AC og 4AD). Hvis dette er rett er hintene litt misvisende ettersom Singer ble produsert i hvertfall til 1970, med bla. modellen Chamois som var en litt bedre utstyrt Hillman Imp.

5721125[/snapback]

 

Singer er korrekt ja, så jeg må visst skjerpe meg litt når det kommer til hintene her :innocent:

 

Kom med ny bil! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...