Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den ligna mer på en 1938 Auto Union Wanderer W24. Råsterk motor - 1,8liter med 42 hester, hehe. W25K levertes vel med 2.7 liter på 62 hester.

Etter litt nærmere riisuch ser det ut til at Mythos (doh!) kanskje har mer rett enn meg... :'( Jeg har uansett aldri likt Auda noe særlig (gå bak en vegg og skamme seg)

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Alle sammen, det er en Maserati Pagina. :)

5660928[/snapback]

For det første, Pagina er ikke ett modellnavn for Maserati, jeg tipper du har søkt på google etter "maserati" og fikk opp bilder med navnet maserati.pagina.nl - pagina = side (webside).

Hvis det skulle vært en Maserati, ville det vært en Maserati Mistral, men da Maserati etter mine kunnskaper er italiensk, har jeg vanskelig for å tro at det er rett (spesielt da bilen heller ikke ligner helt).

Jeg har fjernet endel tulleinnlegg etter Mythos' siste bilde, la det heretter bli seriøse forslag, ikke sånne tullete, halvslarvete forslag.

Lenke til kommentar

På tide med et par tips?

7,2 liters V8 motor. Fabrikken produserte biler fra ca.1967 til 1980. Fra et land som ikke forbindes med bilproduksjon.

(Det er lov å ha det gøy her, men det blir lett uoversiktig om vi ikke holder oss til temaet. Pludring kan man gjøre i andre tråder beregnet på slikt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...