Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har rett også. Det der er USA utgaven

5612834[/snapback]

Synes lyktene og fronten var litt rare ja...

Denne håper jeg ikke er så lett.

5612963[/snapback]

Jeg er nesten sikker på at vi skal til Frankrike, uten at jeg har funnet noe konkret foreløpig.

Lenke til kommentar
Jeg er nesten sikker på at vi skal til Frankrike, uten at jeg har funnet noe konkret foreløpig.

5613763[/snapback]

Vi skal delvis til Frankrike :cool:

5613803[/snapback]

Og delvis til Tyskland, også, eller? :hmm:

Synes nemlig frontlyktene er temmelig like de som sitter på bl.a. bobla(og DKW).

Lenke til kommentar
Og delvis til Tyskland, også, eller? :hmm:

5617144[/snapback]

Riktig. Noe så sjelden som en tysk bil basert på en fransk. Ble produsert i 176 eksemplarer så vidt jeg har kunnet lese meg til.

5617319[/snapback]

Den var adskillig vanskeligere enn jeg hadde trodd, gitt. Har lagt ned en halvtimes søking nå uten å finne noe spesielt. Har du et hint?

Lenke til kommentar

Får prøve et par tips. Bilen er basert på Panhard. Produsenten er et lite tysk firma fra etter krigen som drev mest med motorsport basert på bl.a. BMW 328. Fimaet ble spittet og den ene delen laget denne mens den andre fortsatte med biler for motorsport. Modellen ble produsert fra 1950 til 52 da hele firmaet forsvant. Hvis du i tillegg vet hva "sannhet" heter på latin er du på rett spor :)

Lenke til kommentar
Får prøve et par tips. Bilen er basert på Panhard. Produsenten er et lite tysk firma fra etter krigen som drev mest med motorsport basert på bl.a. BMW 328. Fimaet ble spittet og den ene delen laget denne mens den andre fortsatte med biler for motorsport. Modellen ble produsert fra 1950 til 52 da hele firmaet forsvant. Hvis du i tillegg vet hva "sannhet" heter på latin er du på rett spor :)

5619162[/snapback]

Dyna Veritas er visst korrekt navn.

Simen2k, ny bil! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...