spitz Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Denne tror jeg kan vise seg å være litt tricky Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Ved første øyekast skriker det Triumph her, men ved nermere ettersyn ligner det faktisk på en Opel/Vauxhall(ser da på merket.) Men er faen ikke sikker Lenke til kommentar
spitz Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Ved første øyekast skriker det Triumph her, men ved nermere ettersyn ligner det faktisk på en Opel/Vauxhall(ser da på merket.) Men er faen ikke sikker 5372167[/snapback] Verken Triumph eller Opel/Vauxhall. Som et hint kan jeg si at bilen er europeisk, men ikke britisk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 er det en Volvo kansje? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg synes den ser litt italiensk ut, men det er jo drøssevis av karosserimakere derfra gjennom tidene. Edit: Nei forresten, tror den er spansk og har navn som en hest 1956 Pegaso Z-103 Her er en litt enklere en: Endret 2. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 fiat dino spider? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 fiat dino spider? 5373561[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hallo antihelt!! Når du gjetter rett bil har du værsågod å komme med et nytt bilde til oss. Vi venter... Endret 3. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Kan ikke noen andre poste da? Fritt fram når det har gått over et døgn Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde håpet noen andre kunne komme opp med noe, men dere får kose dere med denne i mellomtiden: Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde håpet noen andre kunne komme opp med noe, men dere får kose dere med denne i mellomtiden: 5379871[/snapback] BMW? eller noe britisk? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 BMW? eller noe britisk? 5379897[/snapback] Ikke britisk, men BMW er ikke så langt unna. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 BMW? eller noe britisk? 5379897[/snapback] Ikke britisk, men BMW er ikke så langt unna. 5379995[/snapback] BMW Glas (eller omvendt) 3000GT er vel den korrekte betegnelsen, om jeg ikke tar feil? Har ingen bil på lager, så om noen andre har noe på lur er det bare å slenge det ut. I motsatt fall finner jeg noe når jeg kommer på kontoret i morgen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 BMW Glas (eller omvendt) 3000GT er vel den korrekte betegnelsen, om jeg ikke tar feil? Har ingen bil på lager, så om noen andre har noe på lur er det bare å slenge det ut. I motsatt fall finner jeg noe når jeg kommer på kontoret i morgen. 5380335[/snapback] Du har selvfølgelig rett som vanlig Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) BMW Glas (eller omvendt) 3000GT er vel den korrekte betegnelsen, om jeg ikke tar feil? Har ingen bil på lager, så om noen andre har noe på lur er det bare å slenge det ut. I motsatt fall finner jeg noe når jeg kommer på kontoret i morgen. 5380335[/snapback] Du har selvfølgelig rett som vanlig 5380344[/snapback] Det var dekalene på forskjermen (og BMW-logoen...) som gave it away så kjapt, ellers hadde jeg nok brukt adskillig mer tid på den. (Note to self: Husk å sladde dekaler på skjermer ol for å gjøre det ekstra tricky. ) Endret 3. januar 2006 av spitz Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Skal huske det. Jeg sladdet hjulkapslene, men glemte BMW symbolet på panseret Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Men vi venter på at spitz skal komme seg på kontoret kan dere gjette på denne. (forhåpentlig godt nok sladdet) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Noe BMW-greier? De doble lyktene viska det til meg, men hørte ikke ordentlig fordi grillen ikke var i nærheten.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Den viskingen var nok for lav. Det er ikke noe BMW greier Endret 4. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 OK Kan minne om bilen som noen i familien hadde før, men er så mange år siden at jeg husker ikke riktig.. *leite etter bilder av den* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå