Mythos Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Ser litt Porsche aktig ut, men det er det sikkert ikke. Er den bygd på VW chassis? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Ser litt Porsche aktig ut, men det er det sikkert ikke. Er den bygd på VW chassis? 5359375[/snapback] VW-chassis kan nok stemme, ja. Edit: Sorry, jeg tok visst feil. Chassis er egenutviklet, men bilen har en rekke andre deler fra VW. Prototypen ble bygget på VW-chassis. Endret 30. desember 2005 av spitz Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Jeg satt og bladde i diverse sider på nettet, og skulle til å gi opp da jeg fant ut at det må være en Denzel, østerrisk sportsbil fra femtitallet. Siden den var såpass plundrete å finne, kan dere bryne dere på denne som jeg fant da jeg lette etter Denzel bilen Endret 30. desember 2005 av Mythos Lenke til kommentar
spitz Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg satt og bladde i diverse sider på nettet, og skulle til å gi opp da jeg fant ut at det må være en Denzel, østerrisk sportsbil fra femtitallet. Siden den var såpass plundrete å finne, kan dere bryne dere på denne som jeg fant da jeg lette etter Denzel bilen 5360870[/snapback] Og Denzel er selvfølgelig helt korrekt. Jeg får bryne meg på den andre i morgen med mindre noen andre tar den før den tid. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 triumph et eller annet..? Lenke til kommentar
teezee Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg satt og bladde i diverse sider på nettet, og skulle til å gi opp da jeg fant ut at det må være en Denzel, østerrisk sportsbil fra femtitallet. Siden den var såpass plundrete å finne, kan dere bryne dere på denne som jeg fant da jeg lette etter Denzel bilen 5360870[/snapback] Jeg vet det, nå. Men jeg juksa, så jeg skal ikke si noe. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg vet det, nå. Men jeg juksa, så jeg skal ikke si noe. 5361029[/snapback] Hehe. Trodde alle metoder var lov her, så det er ikke juks å finne bilen. Det var kanskje litt dumt av meg å fortelle at jeg fant den i jakten på forrige bil Lenke til kommentar
teezee Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Jeg vet det, nå. Men jeg juksa, så jeg skal ikke si noe. 5361029[/snapback] Hehe. Trodde alle metoder var lov her, så det er ikke juks å finne bilen. Det var kanskje litt dumt av meg å fortelle at jeg fant den i jakten på forrige bil 5361089[/snapback] Da så. Det er en DKW Enzmann. Husk å bytte navn på bildet før du laster det opp neste gang. Tenkte jeg skulle zoome litt i Photoshop for å få et glimt av skilter eller merke, og da la jeg merke til det... Skal prøve å få rota frem en litt vanskelig en nå.. EDIT: Her er en ny en. Endret 30. desember 2005 av teezee Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 OK, jeg skal skjerpe meg. Trodde ikke filnavnet syntes når jeg legger inn bilder. Symbolet i grillen minner om Lancia... Lenke til kommentar
teezee Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 I know nothing, i'm from Barcelona. Sier nada. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Da sier jeg Lancia Flaminia Zagato 1959. http://www.classic2.dds.nl/Lancia15.html Har ingen bilder på lur, så andre får trå til.... Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Da bidrar jeg med denne. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Da bidrar jeg med denne. 5362430[/snapback] Cizeta Moroder V16T? Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Det er helt riktig, spitz. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Det er helt riktig, spitz. 5363498[/snapback] Da prøver vi denne. Sees over nyttår, godtfolk! Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 TVR? Synes den hadde noe TVR-aktig over seg, men har virkelig ikke peiling på de bilene.. Eller kansje Lotus Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Den ligner litt på en Datsun 260Z, men ikke så veldig... Edit: Jeg tror nok heller det er en italiensk Intermeccanica Italia IMX ;-) Godt nytt år! Nytt bilde: Endret 1. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Siden ingen har svart er det kanskje på tide med et par tips. Bilen har en ganske artig historie. Prototypen ble utviklet av en bedrift med en argentisk grunnlegger. Deretter ble produksjonen overtatt av en fabrikk drevet av sønnen til en norskfødt bilimportør fra USA. Etter noen få år i produksjon ble fabrikken kjøpt av en annen fabrikk som nå er konkurs og oppkjøpt av et kinesisk firma. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Siden ingen har svart er det kanskje på tide med et par tips. Bilen har en ganske artig historie. Prototypen ble utviklet av en bedrift med en argentisk grunnlegger. Deretter ble produksjonen overtatt av en fabrikk drevet av sønnen til en norskfødt bilimportør fra USA. Etter noen få år i produksjon ble fabrikken kjøpt av en annen fabrikk som nå er konkurs og oppkjøpt av et kinesisk firma. 5369636[/snapback] Tror jeg har'n: Qvale Mangusta? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Tror jeg har'n: Qvale Mangusta? 5371031[/snapback] Helt korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå