Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser litt Porsche aktig ut, men det er det sikkert ikke. Er den bygd på VW chassis?

5359375[/snapback]

VW-chassis kan nok stemme, ja.

Edit: Sorry, jeg tok visst feil. Chassis er egenutviklet, men bilen har en rekke andre deler fra VW. Prototypen ble bygget på VW-chassis.

Endret av spitz
Lenke til kommentar

Jeg satt og bladde i diverse sider på nettet, og skulle til å gi opp da jeg fant ut at det må være en Denzel, østerrisk sportsbil fra femtitallet.

Siden den var såpass plundrete å finne, kan dere bryne dere på denne som jeg fant da jeg lette etter Denzel bilen :)

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Jeg satt og bladde i diverse sider på nettet, og skulle til å gi opp da jeg fant ut at det må være en Denzel, østerrisk sportsbil fra femtitallet.

Siden den var såpass plundrete å finne, kan dere bryne dere på denne som jeg fant da jeg lette etter Denzel bilen :)

5360870[/snapback]

Og Denzel er selvfølgelig helt korrekt.

Jeg får bryne meg på den andre i morgen med mindre noen andre tar den før den tid. :hmm:

Lenke til kommentar

5360870[/snapback]

Jeg vet det, nå. Men jeg juksa, så jeg skal ikke si noe. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet det, nå. Men jeg juksa, så jeg skal ikke si noe. :)

5361029[/snapback]

Hehe. Trodde alle metoder var lov her, så det er ikke juks å finne bilen.

Det var kanskje litt dumt av meg å fortelle at jeg fant den i jakten på forrige bil :hmm:

5361089[/snapback]

Da så. :p

Det er en DKW Enzmann. :)

Husk å bytte navn på bildet før du laster det opp neste gang. ;) Tenkte jeg skulle zoome litt i Photoshop for å få et glimt av skilter eller merke, og da la jeg merke til det...

Skal prøve å få rota frem en litt vanskelig en nå..

EDIT: Her er en ny en. :)

post-91168-1135987092_thumb.jpg

Endret av teezee
Lenke til kommentar

Siden ingen har svart er det kanskje på tide med et par tips. Bilen har en ganske artig historie. Prototypen ble utviklet av en bedrift med en argentisk grunnlegger. Deretter ble produksjonen overtatt av en fabrikk drevet av sønnen til en norskfødt bilimportør fra USA. Etter noen få år i produksjon ble fabrikken kjøpt av en annen fabrikk som nå er konkurs og oppkjøpt av et kinesisk firma.

Lenke til kommentar
Siden ingen har svart er det kanskje på tide med et par tips. Bilen har en ganske artig historie. Prototypen ble utviklet av en bedrift med en argentisk grunnlegger. Deretter ble produksjonen overtatt av en fabrikk drevet av sønnen til en norskfødt bilimportør fra USA. Etter noen få år i produksjon ble fabrikken kjøpt av en annen fabrikk som nå er konkurs og oppkjøpt av et kinesisk firma.

5369636[/snapback]

Tror jeg har'n: Qvale Mangusta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...