Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom med hint, eller legger noen andre bare ut en ny bil.

5083069[/snapback]

Sover man ikke om natta på dette forumet? I går kveld sjekket jeg forumet flere ganger for å se om noen svarte på oppgaven, og nå når jeg våkner 6 timer senere så er det plutselig postet en ny oppgave. Den røde cabben er forresten en Yugo 45, så dermed er den saken ute av verden.

Hint: Den hvite sportsbilen er australsk (de kjører på venstre side av veien der nede), og merket begynner med B. I sin tid fantes det flere modeller fra merket, og de fleste var svært linjelekre. Grunnleggeren av merket var i sin tid en Australias mest kjente racingførere. Merket laget også en meget spesiell Super7-lignende midtmotorbil. I våre dager finnes firmaet fortsatt, men nå driver de med vindmøller...

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
kjenner du til denne bilen fra før? eller var det noe du googlet deg til nå? :p

5084801[/snapback]

Å nei du, jeg googler ikke etter rare bilder på nettet. Jeg har bøker hjemme med historikk og data om de ulike bilene, og deretter googler jeg etter bilder av de bilene, laster de ned på maskinen, endrer bildetittelen og legger de opp på eget hjemmesideområde. Foreløpig har jeg et 50-tall mysteriebiler klare til bruk. Jeg deltar på diverse andre bilfora på nettet, deriblant ett engelskspråklig hvor slike oppgaver som dette hører til de enkle...

Et utvidet hint: Bilene var utstyrt med V8-motorer fra Holden, og merket begynner på Bol... og har 7 bokstaver.

Lenke til kommentar
Morgan?? Morgan?? helvet** forbanna 14 tegns regel som e bare helt tullete

5086375[/snapback]

Nei, bilen er ikke engelsk.

Morgan har forresten laget den samme bilen med små endringer siden 1932, og bortsett fra et mislykket forsøk på modernisering midt på 60-tallet (den kom aldri i produksjon) har Morgan alltid sett ut sånn de fortsatt gjør (bortsett fra dagens Aero 8 og noen morsomme små 3-hjulsbiler før 1932).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...