Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det ser mer ut som en amerikansk bybil, eller Lincoln Town Car som de kaller det der borte.

5033718[/snapback]

Lincoln Town Car er riktig.

Men jeg lurer fortsatt på hvorfor det var så uhorvelig mange av dem der borte. Hvis en ser bort fra drosjer og politibiler som nesten uten unntak er Ford Crown Victoria, må dette være det bilmerket det finnes absolutt mest av i NY. Kan nesten ikke snu seg uten å se minst ett par stykker.

Lenke til kommentar
Aner ikke hvorfor de er så populære, men her er en ny en som burde være ganske enkel:

5033815[/snapback]

Hvorfor får eg

Forumbeskjed

En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info.

Feilen som oppstod var:

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

når eg prøver å se på den store versjonen av bildet? :no:

Lenke til kommentar
Aner ikke hvorfor de er så populære, men her er en ny en som burde være ganske enkel:

5033815[/snapback]

Hvorfor får eg

Forumbeskjed

En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info.

Feilen som oppstod var:

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

når eg prøver å se på den store versjonen av bildet? :no:

5033973[/snapback]

Si det, si det.

Uansett, her ligger bildet: https://www.diskusjon.no/uploads/post-54668-1129809541.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...