excrucio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ikke ut som noen klarer dette. Kommer derfor med et nytt bilde av samme bil. Nå blir det vel altfor enkelt. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) ford typhoon? Godkjenner den ja Fin bil dette. Den har en 4-liters motor med 366 gamp. Tvilsomt at den kommer til Norge Endret 7. september 2005 av excrucio Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hundai et eller annet:D Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Og flere biler ble ikke nå. Skal noe legge ut noe snart? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kan jo prøve den ingen fikk gjette på sist, dvs da askogli begynte med disse lastebilene Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lastebil? Mente du Dodge RAM 2500D'en? hehe Men har du noen tips om denne bilen da? Off topic: avateren din blir så strekt på dataen min (har 15,4") Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ikke noe tips, men her er et bilde til. PS Det er ikke en Amazon. Den er ganske mye større. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ser britisk ut for meg..? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser britisk ut for meg..? Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå